Varma halsningar till alla sporthojare!

Stephen

Action figure sold separately
Gick med
15 Aug 2003
Hoj
Letar ny...
Hej hopp!
Skickar lite soliga halsningar till alla Sporthojare fran varma Thailand.
Varfor kan vi inte ha detta vader i Sverige aret om?
Mycket moppefuckon och fa riktigt sporthojar.
Skot om er alla..

Var är du nånstans?

Om en vecka drar jag och Sanna ner till Thailand, 1 natt i Bangkok sen blir det Koh Chang 2,5vecka.

När kommer du hem?

Tat lugnt

Rapport: Ngn som vet hur det ser ut på Phi-phi-öarna o Puket nu efter tsunamin. :confused:

Var på båda ställerna innan tsunamin. Underbart väder, underbara människor o underbar mat :tummenupp

(bild phi phi)

Enligt guiden så var det hajnät o jag min kokosnöt hoppade naturligtvis i :4skrika

Bifogat

• thailand.JPG
    thailand.JPG
    44.8 KB · Visningar: 126
Det är inte kallt i Sverige! Teperaturen har legat på ca + 10 hela dagen. :banana
Det är ju sommar. Vargefall om man är Viking. Och nu är det så att jag är en viking. Därför är det sommar för mig :)

Ja, det blir ganska varmt i halsen när man sveper en moranisse. :tummenupp

Last edited:
2fast4hjo skrev:
Rapport: Ngn som vet hur det ser ut på Phi-phi-öarna o Puket nu efter tsunamin. :confused:

Var på båda ställerna innan tsunamin. Underbart väder, underbara människor o underbar mat :tummenupp

(bild phi phi)

Enligt guiden så var det hajnät o jag min kokosnöt hoppade naturligtvis i :4skrika

Har ett vagt minne av att det är planat med marken, och inte återställt till denna vintern i alla fall. :näsblod . Det var dock heeelt underbart när jag var där för några år sedan.

enduroemil skrev:
Det är inte kallt i Sverige! Teperaturen har legat på ca + 10 hela dagen. :banana
Det är ju sommar. Vargefall om man är Viking. Och nu är det så att jag är en viking. Därför är det sommar för mig :)

Kanon varmt, drog precis en repa :banana

Borjar det bli for kallt att kora hoj i Sverige? :) Det borjar bli for varmt att kora hoj i Australien. Korde pa mycket trevliga vagar for nagon vecka sedan. Det var lagom svettigt under skinnstallet... Undrar om det ar billigare med perforerade varstingstall av kanguruskinn har.

Bifogat

• wt_mt_tamborine_01.jpg
    wt_mt_tamborine_01.jpg
    90.4 KB · Visningar: 87
  • wt_mt_tamborine_02.jpg
    wt_mt_tamborine_02.jpg
    67.8 KB · Visningar: 76
  • wt_mt_tamborine_04.jpg
    wt_mt_tamborine_04.jpg
    87.4 KB · Visningar: 82
:bow...
Ringo skrev:
Borjar det bli for kallt att kora hoj i Sverige? :) Det borjar bli for varmt att kora hoj i Australien. Korde pa mycket trevliga vagar for nagon vecka sedan. Det var lagom svettigt under skinnstallet... Undrar om det ar billigare med perforerade varstingstall av kanguruskinn har.

Lartes skrev:
Var är du nånstans?

Om en vecka drar jag och Sanna ner till Thailand, 1 natt i Bangkok sen blir det Koh Chang 2,5vecka.

När kommer du hem?

Tat lugnt
Var i Bangkok i 5 dagar och nu ar vi i Phuket. Riktigt underbart vader har..

2fast4hjo skrev:

(bild phi phi)

Aker till Phi Phi imorgon sa jag kan rapportera om nagon dag. Uppenbarligen finns dar ca 50 volentarer som hjalper till att rusta upp allt efter tsunamin.

I patong ser du inte sa mycket efter tsunamin. Det du ser ar att nya hus byggs men annars ar det inte mycket som syns. Thailandarna ar snabba som attan nar dom bygger upp allt.. Och dom ska ha mycket cred eftersom dom hjalpte svenskarna sa enormt mycket under sjalva tsunamin. Man kan inte anklaga dom for att vara sura och sjalviska.

Lartes skrev:
Vi blir nog bara i Bangkok 1 natt sen drar vi till Koh Chang som sagt.
När åker ni hem?
Aker harifran den 23:e. Mellanlandar i Bangkok och sen hem. Vart ligger Koh Chang..

Jag o tjejen ska ner den 3/12 stannar 2v.
har tänkte åka:
Phuket - Phi phi - Krabi - Bangkok - Phuket.

Vad bra att jag vet att du varit där nu, ska du ge mig tips på boende samt dyk ställe på Phi Phi! :tummenupp

Hör av dig med förlsag när du är hemma igen!!

//Niklas

campar skrev:
Jag o tjejen ska ner den 3/12 stannar 2v.
har tänkte åka:
Phuket - Phi phi - Krabi - Bangkok - Phuket.

Vad bra att jag vet att du varit där nu, ska du ge mig tips på boende samt dyk ställe på Phi Phi! :tummenupp

Hör av dig med förlsag när du är hemma igen!!

//Niklas
Fan vad kul..
Hur lange tankte ni stanna i Bangkok.. Det ar en trevlig stad men riktigt smutsig. Luften ar RIKTIGT smutsig. Du ar svart i ansiktet nar du kommer hem. Passa pa att shoppa nar du ar i Bangkok. Mycket battre och billigare an i Phuket. Annars fanns det inte sa mycket att se i Bangkok tyckte jag. Och nar du ska aka taxi, ak inte tuktuk utan ak riktig taxi med taxameter. Oerhort mycket olyckor med tuktuk och sen ar de mycket dyrare an en riktig taxi.

Jag hade garna dykt pa phi phi men eftersom flickvannen och hennes far ska med och de inte vill dyka sa blir det inte av. Ska dock vara helt sagolikt att dyka dar.. Passa pa om du kan.

Nej, nu ar det dax for poolen igen..
Ma gott allihopa..

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna