Varma halsningar till alla sporthojare!

Blir nog bara 2dagar i Bangkok, mest för att Anna ska få shopa lite! =) (O jag med kanske!) :rolleyes:

Jag har kontakt med en dykfirma på Phi Phi, men förslag är ju alltid bra att få.
Men om du hittar ett bra hotell med pool och gärna Bungalows så kan du väl lägga namnet på minnet om det är bra pris = runt 1500 Baht.

Ha de bra!

//Niklas

Stephen skrev:
Fan vad kul..
Hur lange tankte ni stanna i Bangkok.. Det ar en trevlig stad men riktigt smutsig. Luften ar RIKTIGT smutsig. Du ar svart i ansiktet nar du kommer hem. Passa pa att shoppa nar du ar i Bangkok. Mycket battre och billigare an i Phuket. Annars fanns det inte sa mycket att se i Bangkok tyckte jag. Och nar du ska aka taxi, ak inte tuktuk utan ak riktig taxi med taxameter. Oerhort mycket olyckor med tuktuk och sen ar de mycket dyrare an en riktig taxi.

Jag hade garna dykt pa phi phi men eftersom flickvannen och hennes far ska med och de inte vill dyka sa blir det inte av. Ska dock vara helt sagolikt att dyka dar.. Passa pa om du kan.

Nej, nu ar det dax for poolen igen..
Ma gott allihopa..

Stephen skrev:
Aker harifran den 23:e. Mellanlandar i Bangkok och sen hem. Vart ligger Koh Chang..

Du får ju se till att hänga i Bangkok den 18:e då dyker vi upp

Koh Chang är Thailand näst största ö, elefantön, den ligger på östra sidan nära Kambodja, så det blir nog nån utflykt till Kambodja också.

Vi valde Koh Chang för att det inte är i närheten av lika exploaterat som turistfällorna Phuket, Krabi, Phi Phi, Koh Samui etc etc ...än. Än så länge finns det låånga stränder längs ön som du får vara helt ensam på. Men dom håller på att bygga en flygplats på fastlandet precis innanför Koh Chang så snart blir det nog lika exploaterat som ovannämda ställen, men det ska bli kul att se ön innan det blir så.

Ja då åker vi imorrn då.

Kl 14:00 går planet sen hoppas jag på 2,5v underbar semester.

Ha det gott här hemma i minusgraderna :hej

Njut ordentligt nu när ni åker eller redan är utomlands! :rock

Fan va ni skaffat chicks förresten. Både stephen, lartes (visste jag ju om iofs) och campar. Härligt :tuttar

Lartes skrev:
Ja då åker vi imorrn då.

Kl 14:00 går planet sen hoppas jag på 2,5v underbar semester.

Ha det gott här hemma i minusgraderna :hej

:hej

körde hoj i soliga vädret och på kvällen, det var kanon :tummenupp

Mickez77 skrev:
:hej

körde hoj i soliga vädret och på kvällen, det var kanon :tummenupp

Kanon men kallt antar jag, här har dte varit minusgrader hela dagen :näsblod

Bikerbitch skrev:
Njut ordentligt nu när ni åker eller redan är utomlands! :rock

Fan va ni skaffat chicks förresten. Både stephen, lartes (visste jag ju om iofs) och campar. Härligt :tuttar

Hade ju faktiskt bara 2v semester i sommras så det ska njutas på hög nivå :öl

Japp visst har man blivit med sej, det är fint det :nicka

Åker till Thailand den 6/12 och blir kvar i tre veckor :banana Ska bli skönt som attans kan jag lova. Planerar en dykvecka till Similian Islands (hoppas på valhaj i år oxå) och sen få vi se vad vi gör. Kommer iaf att fira jul på Koh Lanta tillsammans med några polare som jobbar där!

Nyss en månad i Abu Dhabi. +36 var skönt! Nu en vecka i Sverige och man håller på att frysa ihjäl... Tur man ska ner igen! Få se när bara. Snarast KÄNNS det som, men blir väl om nån vecka till.
Brrrr avskaffa vintern i sverige! Växthuseffekten är inte så dum ändå! Vi är snart tillbaka till vikingatiden då det gick att odla vindruvor här och alla sprang omkring i björnskinn osv. :hihi

Jaha, da sitter man har pa Koh Chang i Thailand.

helt klart en av de vackraste oarna i hela Thailand.
Turkost vatten och +34 i skuggan, vattnet haller en temperatur av ca +28grader och allt ar svinbilligt.

Vi ska sitta och tanka pa er nar nasta Singha kommer in pa bordet under parasolet pa stranden :hihi

\\Lartes & Susanna

Lartes skrev:

Turkost vatten och +34 i skuggan, vattnet haller en temperatur av ca +28grader och allt ar svinbilligt.

Vi ska sitta och tanka pa er nar nasta Singha kommer in pa bordet under parasolet pa stranden :hihi

\\Lartes & Susanna
BOGJAVEL :tungan

Lartes skrev:

\\Lartes & Susanna
Vi ordnar en välkomstkommite när du kommer hem :mad:

Sa ja sa ja, vi kan lugna ner er med att saga att det ar annu varmare idag och att vi hittade en paradisstrand som vi fick vara helt ensamma pa. Det var jattejobbigt... :rolleyes:

Det ar dessutom sa varmt i vattnet att det knappt gar att bada.

Nej nu ska vi svanga ivag till biljardhallen och dricka lite ol innan middag.

Just det glomde nastan saga att olen kostar 3-4kr :hihi

Soliga & varma halsningar fran Lartes & Susanna

2fast4hjo skrev:
Rapport: Ngn som vet hur det ser ut på Phi-phi-öarna o Puket nu efter tsunamin. :confused:

Enligt guiden så var det hajnät o jag min kokosnöt hoppade naturligtvis i :4skrika

Syrran var där en sväng för några veckor sen, på denna blid kan man se från ena sidan till den andra. Förr var det omöjligt pga byggnader mm... tsunamin har sopat rent!

Bifogat

• phiphi.JPG
    phiphi.JPG
    37.2 KB · Visningar: 32
Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT