Varit och beställt 2 hojar idag

röris skrev:
2315210 Man har ju bara svart o blåmetallic att välja på :gnissla vad tror du :va :rolleyes: Klart snyggast i blå skrud :tummenupp Måste bara hitta på något sätt att skilje dem åt :lol
Din ska ju ha mest godis har jag sagt, blir inte svårt att skilja dem åt då ju. :gnissla

Grattis till hojarna iaf :tummenupp min går fortfarande lika bra som era. ;)
 
Solid snake skrev:
2315269 Din ska ju ha mest godis har jag sagt, blir inte svårt att skilja dem åt då ju. :gnissla

Grattis till hojarna iaf :tummenupp min går fortfarande lika bra som era. ;)
Blir inte så lätt att smyga på mer godis på min :rofl Tror hon har järn koll :rolleyes: Men vi får väl se lite godis lär det ju bli :hihi
Vi får väl testa sen när vi fått hem dem om din hoj går lika bra :tummenupp
 
röris skrev:
2315287 Blir inte så lätt att smyga på mer godis på min :rofl Tror hon har järn koll :rolleyes: Men vi får väl se lite godis lär det ju bli :hihi
Vi får väl testa sen när vi fått hem dem om din hoj går lika bra :tummenupp
Ptja den kanske till och med går bättre... ;)

Klart du ska ha godis på hojen, att inte ha godis på hojen är som att köpa en bil och styla den.
 
kawa78 skrev:
2315114 Japp,2 miljoner per unge från spädbarn till dom fyller 18 år har jag hört,vet ej om det stämmer men tåls att räkna på! :hihi
Grattis till köpen! :tummenupp

Snittar verkligen kostnaden på en ungjävel 300 spänn per dag?

Jag har svårt att tro att morsan o farsan lagt ut 6 mille på mig o mina bröder under de senaste 27 åren.... :rolleyes:
 
Hardrock Ragge skrev:
2316781 Snittar verkligen kostnaden på en ungjävel 300 spänn per dag?

Jag har svårt att tro att morsan o farsan lagt ut 6 mille på mig o mina bröder under de senaste 27 åren.... :rolleyes:

Jag har hört siffran 1 mille per unge.... men vafan det är ju inte så att de utan barn stoppat undan den summan varje dag :näsblod
Ungefär som att säga att jag sparar 40:-/dag pga att jag inte röker :hihi
 
Bandittjej skrev:
2319521 hej. vad ska jag med en sporthoj till??
Jag tyckte banditen var den som passade bäst :)

Jo det såg visserligen sportig ut men jag har, av någon konstig anledning, fått för mig att en sporthoj måste ha helkåpor. Är det bara jag som har den uppfattningen? :va
 
kamikaze.MC skrev:
2319552 Jo det såg visserligen sportig ut men jag har, av någon konstig anledning, fått för mig att en sporthoj måste ha helkåpor. Är det bara jag som har den uppfattningen? :va
För mig är en sporthoj kåpor , att den går att köra runt 300 och att man ligger över tanken :) ,och det gör man inte riktigt på banditen ,utan man sitter mer upp och kör ,det tycker jag om :lol
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top