Varit och beställt 2 hojar idag

röris

Rätar ut böjarna
Gick med
13 Aug 2005
Ort
Teckomatorp
Hoj
Gsx-r 1000 K7
Yes :banana Idag gjorde vi slag i saken och köpte 2 st bandit 1200 s :yoparty Det trista nu är att man måste vänta :huvet
 

Bifogat

  • Bandit.jpg
    Bandit.jpg
    24.4 KB · Visningar: 160
JAg var ju bara tvungen :lol Efter att provkört 06 vilken skillnad, nu är den bra mycket trevligare att köra :banana

peter the great skrev:
2314969 har ni lika träningoverall när ni är ute å går oxå :rolleyes:
-peter
Näääää har vi inte försökte få henne att köpa annan hoj :rofl Men har man hittat rätt så har man :tungan
 
Jag vill oxå byta hoj snart.
Kanske skulle man in på banken och :Bugar (låna) lite?
Eller kanske :tomten kommer med en....?...


Bara att gratta till 2 ordentligt fina hojar då !!! :rock
Å kör försiktigt.
 
röris skrev:
2314921 Yes :banana Idag gjorde vi slag i saken och köpte 2 st bandit 1200 s :yoparty Det trista nu är att man måste vänta :huvet

Grattis :tummenupp Enligt Tidninged "two" är 1200 banditen bästa allround hojen på marknaden - Bra val!
 
Marcus74 skrev:
2315061 Spara in på barn, såna kostar bara pengar har jag hört! :D Grattis!


Japp,2 miljoner per unge från spädbarn till dom fyller 18 år har jag hört,vet ej om det stämmer men tåls att räkna på! :hihi
Grattis till köpen! :tummenupp
 
Last edited:
kawa78 skrev:
2315114 Japp,2 miljoner per unge från spädbarn till dom fyller 18 år har jag hört,vet ej om det stämmer men tåls att räknapå! :hihi
Grattis till köpen! :tummenupp

Har också för mig att jag har hört någon sådan siffra!
 
röris skrev:
2314921 Yes :banana Idag gjorde vi slag i saken och köpte 2 st bandit 1200 s :yoparty Det trista nu är att man måste vänta :huvet

Har ni valt likadan färg på båda också ? :)
Grattis till ett bra hojköp :tummenupp
 
Last edited:
kawa78 skrev:
2315114 Japp,2 miljoner per unge från spädbarn till dom fyller 18 år har jag hört,vet ej om det stämmer men tåls att räkna på! :hihi
Grattis till köpen! :tummenupp

Stod iofs 1mille i någon artikel för något år sedan.
Visst har jag en grym källa? :hihi
 
Grattis, nya Allt Om MC är ju massa om Bandit 1200...eller om det var MC Nytt, ger visst bra effekt på slangen :)

Kul!
 
kruss skrev:
2315177 Har ni valt likadan färg på båda också ? :)
Grattis till ett bra hojköp :tummenupp
Man har ju bara svart o blåmetallic att välja på :gnissla vad tror du :va :rolleyes: Klart snyggast i blå skrud :tummenupp Måste bara hitta på något sätt att skilje dem åt :lol
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top