Varför????????

För att många tjejer dras till prylar o pengar vet du väl,nu kunde hon ju inte skryta över din hoj inför sina polare längre då var d ju inge skoj........

köp en sportbil o hon kommer tillbaks direkt.......

Last edited:
YEEEAAAHHH skrev:
Sålde hojjen.
Fick nobben av tjejjen.
Varför???
Någon som oxå blivit dumpad efter sålt sin hojj???
heheh skojjaru lr din brud måste vart helt blåst :kocko

En kompis fick välja mellan hojjen eller tjejen sin.
Han valde hojjen.
Flyttade samma dag som hon ställde ultimatumet :Bugar
Sen blev det :fyllisar

YEEEAAAHHH skrev:
Sålde hojjen.
Fick nobben av tjejjen.
Varför???
Någon som oxå blivit dumpad efter sålt sin hojj???

ärligt talat, vill du ha den bruden om hon bara ville ha dig för din hoj??

å den brud som ställer ultimatum som "Mig eller hojen" dom kan ju fan fara å flyga, kan säga att ja skulle dumpa henne fortare än man kan lägga ut en annons på en hoj. vill hon inte ha mig för den jag är med/utan hoj, så kan hon va, det är ju inte som att hon är den enda tjejen på jorden..

Fluxir skrev:
ärligt talat, vill du ha den bruden om hon bara ville ha dig för din hoj??

å den brud som ställer ultimatum som "Mig eller hojen" dom kan ju fan fara å flyga, kan säga att ja skulle dumpa henne fortare än man kan lägga ut en annons på en hoj. vill hon inte ha mig för den jag är med/utan hoj, så kan hon va, det är ju inte som att hon är den enda tjejen på jorden..

Helt korrekt! :tummenupp

Dock har diskussionen kommit upp om barn och fortsatt hojåkande här hemma. Hon har ju en poäng, det är dyrt med hoj OCH barn, men visst fanns det en tanke om att det kan vara ohälsosamt också... Jag kan faktiskt köpa det! Fast man kan ju försöka köra försiktigt också...

Hoztic skrev:
Helt korrekt! :tummenupp

Dock har diskussionen kommit upp om barn och fortsatt hojåkande här hemma. Hon har ju en poäng, det är dyrt med hoj OCH barn, men visst fanns det en tanke om att det kan vara ohälsosamt också... Jag kan faktiskt köpa det! Fast man kan ju försöka köra försiktigt också...

man måste ju inte ha det värsta å det dyraste. om du inte har nåra lån på hojen å har en hoj som kostar säg 6000kr per år helförsäkrat så kan det ju va okej, för jag skulle bli så sur å grinig om ja inte fick åka nån hoj så det är inte sant... :tungan

Holger skrev:
För att många tjejer dras till prylar o pengar vet du väl,nu kunde hon ju inte skryta över din hoj inför sina polare längre då var d ju inge skoj........

köp en sportbil o hon kommer tillbaks direkt.......

Visst kan jag vara bitter för att hon dumpade mig samtidigt förstår jag henne. Jag rockar faktiskt inte lika hårt utan hojj så jag får skylla mig lite själv oxå.

YEEEAAAHHH skrev:
Visst kan jag vara bitter för att hon dumpade mig samtidigt förstår jag henne. Jag rockar faktiskt inte lika hårt utan hojj så jag får skylla mig lite själv oxå.

Vad hade du för hojj förresten?
Intressant att se om hon hade nån smak? :)

Skämt åsido så verkar hon ju inte ha alla hästarna i hagen.

1. skaffa dig lite själförtroende och du kommer må bättre
2. Låt tjejen gå, hon verkar inte va mycket att hänga i julgranen iaf
3. Köp en hoj igen, för du kan inte sitta där å uggla bara, ut i friska luften med sej!

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8