Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fluxir skrev:man måste ju inte ha det värsta å det dyraste. om du inte har nåra lån på hojen å har en hoj som kostar säg 6000kr per år helförsäkrat så kan det ju va okej, för jag skulle bli så sur å grinig om ja inte fick åka nån hoj så det är inte sant...![]()
Hoztic skrev:Precis, det skulle nog funka ganska bra med en gammal cb eller gsx också, bara den har två hjul som sagt!![]()
guruville skrev:...och det är ju sommar trotsallt och vad gör man på sommrarna jo............![]()
bad santa skrev:blev av med min tjej då jag sa att jag skulle börja med dragracing.
hade lite delade meningar ang olycksrisken i dragracing och det faktum att hon inte ville vad med någon som riskera livet på det sättet.
aja en förlorad är flera andra vunna![]()
Hoztic skrev:Dock har diskussionen kommit upp om barn och fortsatt hojåkande här hemma. Hon har ju en poäng, det är dyrt med hoj OCH barn, men visst fanns det en tanke om att det kan vara ohälsosamt också... Jag kan faktiskt köpa det! Fast man kan ju försöka köra försiktigt också...
daemon skrev:Sorry. Det är hårt.
Men det finns nya cyklar och brudar på marknaden...![]()
Hoztic skrev:Helt korrekt!
Dock har diskussionen kommit upp om barn och fortsatt hojåkande här hemma. Hon har ju en poäng, det är dyrt med hoj OCH barn, men visst fanns det en tanke om att det kan vara ohälsosamt också... Jag kan faktiskt köpa det! Fast man kan ju försöka köra försiktigt också...
YEEEAAAHHH skrev:Sålde hojjen.
Fick nobben av tjejjen.
Varför???
Någon som oxå blivit dumpad efter sålt sin hojj???
bad santa skrev:blev av med min tjej då jag sa att jag skulle börja med dragracing.hade lite delade meningar ang olycksrisken i dragracing och det faktum att hon inte ville vad med någon som riskera livet på det sättet..
UrbanTiger skrev:Inse att du hade för liten k*k för henne och hojen var bara ett substitut.
Visst var det taskigt av henne men jag tycker ändå att du ska be henne om ursäkt för den lilla k*ken.
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |