Mamma mia!
Member of team R6
Hanterbarhet och effekt går inte alltid hand i hand. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Snoppkomplex?
![]()
Efter att ha kört en 600cc radfyra ville jag testa något som kändes maffigare (ljud, vibrationer, effekt på låga varv) men fortfarande var någorlunda sportigt. En 1000cc v-twin blev det!
min R6a gick för långsamt på bana.....så enkelt var det för mig. Och ja jag håller minst lika hög kurvfart med min Kawa som R6an
Jag kör dock bara bana men en 600 är inget för mig, vill ha ännu mer fart och acc.
Jo, jag håller med, det är jävligt jobbigt att sitta i damsadel å växla med högernSå man slipper bli skadad i höger ben av allt växlande på en 600.. plus att det är lite mer drag i dom 1000cc jag kört gentemot 600cc![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |