http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=188489
Väntar på ett svar Swedie...
Får jag bara lägga in inlägg i OLYCKSTRÅDEN ELLER???
Väntar på ett svar Swedie...
Får jag bara lägga in inlägg i OLYCKSTRÅDEN ELLER???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Swedie klockan 22:07 skrev:Skriv i olyckstråden!
Varför skapades den tråden?

Men om någon annan hade startat tråden, så får jag iaf en känsla av att det hade varit en hel del Hehe och+ att tråden hade fortgått.
Mina 2 cent.
Håller delvis med om att det känns som om det vore riktat mot morsan, delvis pga. av diskussionen angående olyckstrådens vara eller inte vara, och är det så är det ju synd. Men jag kan samtidigt förstå Swedie, det är en olycka, och ska om/när den rapporteras lämpligen vara i olyckstråden och ingen annanstans.Ja, detta känns lite som om det var personligt riktat mot "Morsan". Jag såg detta mer som en bisarr händelse än en vanlig olycka.
Och hur gick det med argumentet att det skulle startas alldeles för många olycksrelaterade trådar så länge olyckstråden var stängd,om man ändå måste starta trådar för att diskutera enskilda olyckor?Jag tycker dock personligen inte att det var något fel i att posta den i en egen tråd då olyckstråden ska innehålla en korrekt faktarapporterad olycka (den bör således ha rapporterats där med), och i det fall det finns något att diskutera eller tyckas och tänkas om så bör det givetvis ske i en separat tråd.
Ja, detta känns lite som om det var personligt riktat mot "Morsan". Jag såg detta mer som en bisarr händelse än en vanlig olycka.
Jag tyckte att jag skrev att olyckan skulle faktarapporteras i olyckstråden, eller?Och hur gick det med argumentet att det skulle startas alldeles för många olycksrelaterade trådar så länge olyckstråden var stängd,om man ändå måste starta trådar för att diskutera enskilda olyckor?
Då kan man skriva något personligt inte bara ctrl+c och sedan crtrl+vJag tyckte att jag skrev att olyckan skulle faktarapporteras i olyckstråden, eller?
Men det betyder väl inte att den inte någon gång ibland dyker upp en olycka som kan vara värd att diskutera eller kommentera utöver rapporteringen?
Tycker inte att det var fel att ha med en korrekt rapportering av olyckan, tvärtom, eftersom det annars kan missuppfattas. Även om något personligt hade fungerat bättre för vissa så tror jag inte det var så himla svårt att förstå vad morsan ville lyfta fram i och med att hon hade fetmarkerat en del av texten...Då kan man skriva något personligt inte bara ctrl+c och sedan crtrl+v
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot De flesta nav... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller