Mitra
Cava Leonem, 119.1 db
Unidoc skrev:2321797Då borde det vara billigare att köpa en surströmmingsburk att lukta på![]()
Har du bara träffat på tjejer med svampinfektion eller

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Unidoc skrev:2321797Då borde det vara billigare att köpa en surströmmingsburk att lukta på![]()
Och förbannat överprissatta.Lugn skrev:2321876Båda två är väl egentligen tjejhojar per definition?![]()
UltraMarine skrev:2321912Med alla baciller, virusar och inälvsparasiter som florerar så vill jag ha min råbiff fullständigt kremerad.
Dr.Bike skrev:2321945
Skulle ALDRIG ta i mat efter att jag tagit i pengar...
Dr.Bike skrev:2321852Nejdusaticken!
Kyparen hade fel!
Råbiff är rå biff! Eller iaf nåt som INTE, jag repeterar; I N T E är tillagat till temperaturer varöver köttet blir kokt eller stekt. Vanligtvis en innertemperatur runt 60 grader celsius
Detta medför att även om Råbiff är EN rätt, så blir den ff inte Råbiff om den hettas upp!
Då går ordet RÅ bort och det blir bara biff kvar!
För man skall inte behöva beställa rå råbiff! Ole´ !
Mums!foobar skrev:2321953Jag brukar suga på 5-kronor...![]()
Dr.Bike skrev:2320982Hm... om den är nyrakad...är det då verkligen en SKÄGG-biff?
Hornet_600 skrev:2321513Hmmm... ska jag köpa Petters eller lägga på två lax för att få nosa på Lindas snigelspår... Vad står ett hyffsat snigelspår i, kr/cm![]()
Du har fel!
Prisättningen stå oftast i förhållande till arean.
Jag har hört priser på 1000 kr/cm^2 nämnas för att traditionellt snigelspår men det under förutsättning att det är färskt. Torkade betingar de ett pris om max 500 kr/cm^2. Då volymen sjunker när det torkar kan man anse att priset sätts som kr/cm^3.
Vissa samlare föredrar dock den torkade varianten pga att dessa är lättare at förvar. En särskilld delikatess som de största konnässörernabrukar åtnjuta är som de kallar det "himmlskt te". Detta kan bryggas då snigelspåret erhålls i ett kroppsnära plagg. Därmed kan även andra aromer från plagget giva höjd åt brygden.
Ahh precis, den kan se god ut för ögat men smaken är en överaskning varenda gång man sätter tänderna i denKapten Blåskägg skrev:2321967Flintastek![]()
Lennart258 skrev:2321989Hornet_600 skrev:2321513Hmmm... ska jag köpa Petters eller lägga på två lax för att få nosa på Lindas snigelspår... Vad står ett hyffsat snigelspår i, kr/cm![]()
Du har fel!
Jag har hört priser på 1000 kr/cm^2 nämnas för att traditionellt snigelspår men det under förutsättning att det är färskt. Torkade betingar de ett pris om max 500 kr/cm^2. Då volymen sjunker när det torkar kan man anse att priset sätts som kr/cm^3.
Vissa samlare föredrar dock den torkade varianten pga att dessa är lättare at förvar. En särskilld delikatess som de största konnässörernabrukar åtnjuta är som de kallar det "himmlskt te". Detta kan bryggas då snigelspåret erhålls i ett kroppsnära plagg. Därmed kan även andra aromer från plagget giva höjd åt brygden.
Brygga te på cheykalsonger??Aha... men... jaha...
![]()
Lennart258 skrev:2321989Hornet_600 skrev:2321513Hmmm... ska jag köpa Petters eller lägga på två lax för att få nosa på Lindas snigelspår... Vad står ett hyffsat snigelspår i, kr/cm![]()
Du har fel!
Glöm inte att det florerar snigelspår ute på den svarta marknaden av
en sämre kvalitet.Dessa spår avger inte samma angenäma lukt som
de av finare kvalitet samt är något grummligare om man studerar dem i motljus.Om man ytterligare vill säkerställa om det är fin kvalitet kan man,
om spåret är torrt fukta fingret lätt samt dra det över spåret.Slicka sedan
på fingret och om smaken är besk samt ger kraftig sälta i munnen är det frågan om ett så kallat Luderspår av mycket dålig kvalitet.![]()
NEB skrev:2322045Glöm inte att det florerar snigelspår ute på den svarta marknaden av
en sämre kvalitet.Dessa spår avger inte samma angenäma lukt som
de av finare kvalitet samt är något grummligare om man studerar dem i motljus.Om man ytterligare vill säkerställa om det är fin kvalitet kan man,
om spåret är torrt fukta fingret lätt samt dra det över spåret.Slicka sedan
på fingret och om smaken är besk samt ger kraftig sälta i munnen är det frågan om ett så kallat Luderspår av mycket dålig kvalitet.![]()
Rock ´n Robin skrev:2322073Om man kan göra snigelspår genom skinnstället.. ä man då:
A. Äcklig
B. ... kommer inte på nått mer..
Rock ´n Robin skrev:2322073Om man kan göra snigelspår genom skinnstället.. ä man då:
A. Äcklig
B. ... kommer inte på nått mer..
Lugn skrev:2321876Båda två är väl egentligen tjejhojar per definition?![]()
Rock ´n Robin skrev:2321965Meeen..
Tjejkörd = aldrig varvad över 4krpm.
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |