Varför ska tjejer ALLTID ha mer betalt för sina hojar???

Status
Ej öppen för fler svar.
UltraMarine skrev:
2321912 Med alla baciller, virusar och inälvsparasiter som florerar så vill jag ha min råbiff fullständigt kremerad.

He he... ja det är ju bättre, för då får man med alla cancerogena kolpartiklar och sotrester oxå!

Bacilucer och virusar mm som du refererar till finns överallt. D till hör vår vardag, och immumförsvaret får kriga varje dag.
Sedlar är t.ex det vidrigaste transportmedlet för sjukdomsaltrande baciller och annat snusk.
Skulle ALDRIG ta i mat efter att jag tagit i pengar...

Dr.Bike skrev:
2321852 Nejdusaticken!

Kyparen hade fel!

Råbiff är rå biff! Eller iaf nåt som INTE, jag repeterar; I N T E är tillagat till temperaturer varöver köttet blir kokt eller stekt. Vanligtvis en innertemperatur runt 60 grader celsius ;)
Detta medför att även om Råbiff är EN rätt, så blir den ff inte Råbiff om den hettas upp!
Då går ordet RÅ bort och det blir bara biff kvar! :lol

För man skall inte behöva beställa rå råbiff! Ole´ !

Råbiff är en maträtt, halstrad råbiff en annan.

En halstrad råbiff blir således inte en bara en biff, eftersom råbiffen är gjord på ett speciellt vis (finhackad oxfile á la minute, formad till en biff).

Hornet_600 skrev:
2321513 Hmmm... ska jag köpa Petters eller lägga på två lax för att få nosa på Lindas snigelspår... Vad står ett hyffsat snigelspår i, kr/cm :va

Du har fel!
Prisättningen stå oftast i förhållande till arean.
Jag har hört priser på 1000 kr/cm^2 nämnas för att traditionellt snigelspår men det under förutsättning att det är färskt. Torkade betingar de ett pris om max 500 kr/cm^2. Då volymen sjunker när det torkar kan man anse att priset sätts som kr/cm^3.

Vissa samlare föredrar dock den torkade varianten pga att dessa är lättare at förvar. En särskilld delikatess som de största konnässörernabrukar åtnjuta är som de kallar det "himmlskt te". Detta kan bryggas då snigelspåret erhålls i ett kroppsnära plagg. Därmed kan även andra aromer från plagget giva höjd åt brygden.

Lennart258 skrev:
2321989
Hornet_600 skrev:
2321513 Hmmm... ska jag köpa Petters eller lägga på två lax för att få nosa på Lindas snigelspår... Vad står ett hyffsat snigelspår i, kr/cm :va

Du har fel!
Jag har hört priser på 1000 kr/cm^2 nämnas för att traditionellt snigelspår men det under förutsättning att det är färskt. Torkade betingar de ett pris om max 500 kr/cm^2. Då volymen sjunker när det torkar kan man anse att priset sätts som kr/cm^3.

Vissa samlare föredrar dock den torkade varianten pga att dessa är lättare at förvar. En särskilld delikatess som de största konnässörernabrukar åtnjuta är som de kallar det "himmlskt te". Detta kan bryggas då snigelspåret erhålls i ett kroppsnära plagg. Därmed kan även andra aromer från plagget giva höjd åt brygden.

Brygga te på cheykalsonger?? :brinnerup Aha... men... jaha... :3freak

Lennart258 skrev:
2321989
Hornet_600 skrev:

Du har fel!

Glöm inte att det florerar snigelspår ute på den svarta marknaden av
en sämre kvalitet.Dessa spår avger inte samma angenäma lukt som
de av finare kvalitet samt är något grummligare om man studerar dem i motljus.Om man ytterligare vill säkerställa om det är fin kvalitet kan man,
om spåret är torrt fukta fingret lätt samt dra det över spåret.Slicka sedan
på fingret och om smaken är besk samt ger kraftig sälta i munnen är det frågan om ett så kallat Luderspår av mycket dålig kvalitet. :hej

NEB skrev:
2322045 Glöm inte att det florerar snigelspår ute på den svarta marknaden av
en sämre kvalitet.Dessa spår avger inte samma angenäma lukt som
de av finare kvalitet samt är något grummligare om man studerar dem i motljus.Om man ytterligare vill säkerställa om det är fin kvalitet kan man,
om spåret är torrt fukta fingret lätt samt dra det över spåret.Slicka sedan
på fingret och om smaken är besk samt ger kraftig sälta i munnen är det frågan om ett så kallat Luderspår av mycket dålig kvalitet. :hej

Det ante mig att det finns fulspår! :4skrika

klockrent.. en tråd om tjejkörda hojar blir snabbt en tråd om de kvinnliga kroppsvätskorna :tummenupp kopplingen e ju uppenbar

Rock ´n Robin skrev:
2321965 Meeen..

Tjejkörd = aldrig varvad över 4krpm.

Nej.

Tjejkörd = Trasig koppling (förmodligen även sliten växellåda).
Tjejkörd = Servad först när något gått sönder.
Tjejkörd = Tvättad MAX 1 gång/säsong.
Tjejkörd = Förmodligen repig på sidorna p.g.a. att hojen lagts ner (för tung).
Tjejkörd = Drivpaketet måste med största sannolikhet bytas på stört, p.g.a. obefintligt underhåll.
Tjejkörd = Som någon påpekade... 10.000:- dyrare.

Förvisso verkar de flesta killar här rätt puckade men, menar ni verkligen att man skall bjuda ut sin hoj till lägstbjudande? Alla vill väl ha så mycket betalt som möjligt, trodde jag i alla fall. Värdet på en vara är inte högre än vad "någon" är beredd att betala, varken mer eller mindre. Jag tror mig veta att det, rent juridiskt alltså, är fritt fram att begära vad fan som helst för sin hoj.
Som tjej kanske man kan slänga med en avsugning i priset. Fast när jag tänker efter så kan väl killar göra det oxå..

Jag läste förresten i en amerikansk MC-tidning att de flesta som kör sportmotorcykel har någon form av sexuellt relaterat komplex.

Som jag tex.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...