Personligen är det för att visa folk att jag är hojintresserad, samt för att andra SH-medlemmar ska känna igen mig på vägarna.![]()
fan jag måste bli bättre på att formulera enklare svar..
det du skriver var det jag menade hur som.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Personligen är det för att visa folk att jag är hojintresserad, samt för att andra SH-medlemmar ska känna igen mig på vägarna.![]()
det du skriver var det jag menade hur som.För det första tycker jag allternativen va rätt kassa att välja på...
Jag har min tröja för att den är bekväm, jag hatar att köpa tjocktröjor överhuvudtaget och jag hatar att ha dom på mig. SH tröjan funkar dock, den fyller sin funktion. Då ska tilläggas att jag har en av de äldre modellerna som faktiskt va väldigt tjocka och bra![]()
Sen tycker jag det är kul ex på mässorna "känna igen" folk som man kanske pratat med på sh, eller folk som man kanske stört sig på eller skrattat hejdlöst åt. Jag uppskattar att folk vågar stå för vilka dom är (om "nick" nu kan klassas som det) och det gör man väl ändå rätt mycket när man skriver i samma namn som man har på tröjan?!?!
Jag har oftast på mig min tröja när det är ex mässan, fester, lelle mm... men jag har den även utanpå skinnstället om det är lite kyligare ute eller om vi ska göra nån gemensam grej![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |