Varför röstar folk på Sverigedemokraterna?

Sålänge integrationarelaterade frågor duckas för, samtidigt som rapporter om ökat förtryck inte mot men inom bostadsområden med hög andel immigranter, där sub-samhällen alltjämt byggs upp av radikalister och kriminella nätverk... Så kommer SD fortsätta oförtrutet i den nu allt mer accepterade och uppenbara riktning de nu är inne på.. Uppåt samt bredare. Det blir tufft för de sju övriga.

Sålänge integrationarelaterade frågor duckas för, samtidigt som rapporter om ökat förtryck inte mot men inom bostadsområden med hög andel immigranter, där sub-samhällen alltjämt byggs upp av radikalister och kriminella nätverk... Så kommer SD fortsätta oförtrutet i den nu allt mer accepterade och uppenbara riktning de nu är inne på.. Uppåt samt bredare. Det blir tufft för de sju övriga.

Både sossar och moderater bytar sida, sossarna verkar leva i en utopi att en sosse aldrig bytar sida:dummer

Hur tror ni att SD:s siffror kommer att se ut i nästa omgång opinionsundersökningar? Granater i Malmö, morden på Ikea och kulturelitens hantering av dessa verkar ha gjort många upprörda, även såna som inte har stött SD tidigare. Personligen tror jag på en ökning.

Och i höst lägger Lövfen och Romson fram sin plan på hur dom ska fortsätta att råna svenska folket medan alliansen fortsätter att lägga sig platt. Om inte SD gör nåt fatalt misstag så tror jag dom har goda chanser att bli Sveriges största parti innan året är slut.

Hur tror ni att SD:s siffror kommer att se ut i nästa omgång opinionsundersökningar? Granater i Malmö, morden på Ikea och kulturelitens hantering av dessa verkar ha gjort många upprörda, även såna som inte har stött SD tidigare. Personligen tror jag på en ökning.

Och i höst lägger Lövfen och Romson fram sin plan på hur dom ska fortsätta att råna svenska folket medan alliansen fortsätter att lägga sig platt. Om inte SD gör nåt fatalt misstag så tror jag dom har goda chanser att bli Sveriges största parti innan året är slut.
Opinionsundersökningarna, de har ju redan toppat moderaterna i en i alla fall. Allt under 25% i valet 2018 vore ytterst förvånande i alla fall.

Förresten, Peter Wolodarski och Per Gudmundson debatterade bland annat medias mörkning av Afrika-morden på IKEA ikväll. Per som vanligt vaken men klart bättre i text än i bild.

Nog för att jag anser att religion är trams, men vad fan röker de i Danderyd?http://www.stockholmdirekt.se/nyhet...veriges-flagga/aRKocA!0aEqijPr6x3bPVdpq9SAXg/

Danderyd är ett utanförskapsområde. Alla jag känner därifrån, utom en eller två, är töntiga borgare utan verklighetsförankring. En vidrig kommun i allt väsentligt. Sushi-restaurangen på Djursholms Torg är full med mellanstadielever i Moncler-jackor och Louis Vuitton-väskor. Vem tror det blir folk av dem?

Vinst, kostnad. På bekostnad. Undrar om det knyts lite nävar i fickorna. http://www.expressen.se/nyheter/de-tjanar-72-000-pa-flyktingar-om-dagen/
Undrar hur många som kan få det drägligare i hemlandet och samtidigt slippa riskera att fly.. För 70000 i månaden.

Men jag tycker det är oförskämt av Expressen att ge sig på näringslivet, skall de ta ut mindre än de kan? Varför då? Detta haveri är politikernas och väljarnas fel, inte entreprenörerna som gör något vettigt med sitt kapital.

Det är precis som med vårdskandalerna i privat sektor, lätt att åtgärda politiskt.

Ja, det var lite min poäng. Staten bör utvärdera och därefter agera i den riktning som kan rädda flest liv. Jag anser utan omsvep att de investeringar som görs idag, försätter färre än möjligt i en bättra situation. Dvs ansträngningar som inte ger effekt.

Ja nu är det lite spännande, massiv ryktesspridning på nätet gör gällande att SD är största parti i YouGov's mätning. Att de kommer bli det i sinom tid förstår ju varje tänkande människa, men redan? Tveksamt. 25,2% sägs det. :rofl

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP