Varför röstar folk på Sverigedemokraterna?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
När skulle den där nya generationen duktiga SDare komma, Markus? 2035?

Jag tycker de varit här rätt länge, framför allt så sätter de fingret på det som ingen annan gör. Antar att ni i V/FP/Rädda Barnen/Röda Korset/KPMLR/SVT anordnar fackeltåg mot SD hellre än mot "häx"-bränning.
Apropå humanism alltså :D
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Tja, eftersom vi har halal, månggifte, hedersmord, könsstympning, barnäktenskap och annat mysigt nytänkande så varför inte lägga på lite häxbränning till den svenska modellen? Flatheten jublar i falsett, mer stenålder åt folket.

Vi har väl redan fett med häxande i Kongo-familjerna? :confused:
 

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Ort
Norrort
Hoj
SR172
Var det afrikaner?

http://hd.se/mer/2012/03/10/jag-tror-inte-att-foraldrarna-ar/
Samtliga fyra åtalade är från Kongo eller Nigeria. Är det en tillfällighet?

– Ja och nej. De flesta av världens människor tror på olika slags andar och demoner, men att det händer i kulturellt afrikanska kretsar är knappast överraskande. I de flesta kulturer söder om Sahara är det ganska vanligt. Och, vill jag betona, inom alla religioner.
 

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Ort
Precis vid ringen
Hoj
En sån där grön.

Lite OT, men är det inte ganska stor skillnad på häxbränning som det snackades om tidigare och exorcism som det är i ovanstående artiklar. Inte för att något är trevligt, men häxbränning är väl målet att den man bränner ska dö, gärna plågsamt, och i exorcismen att den man plågar ska bli kvitt sina andar och bli en förhoppningsvis hel och lycklig människa igen.
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Lite OT, men är det inte ganska stor skillnad på häxbränning som det snackades om tidigare och exorcism som det är i ovanstående artiklar. Inte för att något är trevligt, men häxbränning är väl målet att den man bränner ska dö, gärna plågsamt, och i exorcismen att den man plågar ska bli kvitt sina andar och bli en förhoppningsvis hel och lycklig människa igen.

Egentligen inte.
I centralafrika är det inte ovanligt att "demonen" är för stark, varpå man bränner den "besatta".
Denna trevliga hobby spred sig även till politiska organissationer i Sydafrika.
Det var inte "fred och jämlikhetsorganissationen" ANC som uppfann den underhållande metoden att skrämma motståndare"andra häxor genom att trä ett bildäck över dem, tända på och låta dem springa genom byn tills de dog.
 

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Ort
SS Wonder Village
Hoj
Världsmästarhoj
Hänger inte med riktigt, men menar ni att om vi röstar på SD så kommer häxbränningar och exorcism att upphöra i Afrika? I såå fall så rösstar ja dirreckt! :)
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Fast vore det inte bättre att röst in vettigt folk istället för att åstadkomma inget?
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Så är det när det ska daltas med kvinnoförtryckande as

Eftersom tråden heter: "varför röstar folk på sd" så kan ju en av anledningarna till det vara just sådana hör "incidenter", mussarna verkar ha satt detta i system då dom vet att pengar ramlar ner från himlen så fort dom hänvisar till sin (skit)religion, problemt blir dock att att denna grupp av människor blir fullständigt oanställbara då ingen svensk arbetsgivare ens vågar ta i dom med tång med risk för att bli anklagad för både det ena och det andra med hänvisning till religionen och därmed riskerar att bli "stämd" och i längden missgynnar det ju självklart även mig och många andra andragenerations-barn då många sorterar in oss i samma fack som de här parasiterna, att jag är född och uppvuxen i det här landet, pratar perfekt svenska, ser tom mer svensk ut än svenskarna själva, sköter mig, arbetar och försöker att göra rätt för mig varje dag spelar ingen roll då jag inte heter johansson! Jag kan tänka mig att många andragenarationens invandrarbarn lägger sin röst på sd, dom stjälper inte bara sig själva, dom tar även med sig "oss" i fallet tyvärr:död
 
Nyheter
Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Top