Varför ogillar vi judar?

ah17 skrev:
Duktig pojke, lärt sig skriva flera meningar i sträck. Nu är det bara innehållet som skall vara meningsfullt.

Ungefär lika meningsfullt från dig som vanligt. Jobbigt att behöva producera något som inte går att copy+paste från nationell.nu?

Som sagt, med representanter som dig så ligger extremhögern kvar i gyttjan där de hör hemma.

Edit; Att ha vilket som helst meningsutbyte med dig gör mig bara illamående, så jag avslutar det i och med detta inlägg.

Last edited:
sluta med dryga påhopp. snart blir det automatisk borttagning av alla sådana här ämnen. går ju inte att diskutera utan att vissa av er jämnt ska gå över till smygrasism, ren rasism, påhopp, hot osv...

IronMike skrev:
Seriös fråga... Samma typ av skitsnack från alla liberaler/humanister, sionister. Alla skall tycka synd om och blunda för den bittra sanningen som få är insatta i..
Hehe, bortskämd polsk läkarson, samhällsparasit och antisemit, du är verkligen ett paket utöver det vanliga.

sgtpepper skrev:
Hehe, bortskämd polsk läkarson, samhällsparasit och antisemit, du är verkligen ett paket utöver det vanliga.

He he " iron majks " e nog gjord av Kruppt stål och hans rövhår gör rättning höger ........... :fatta!

sgtpepper skrev:
Jepp.. Kommer nog bli stans snyggaste polis också :hihi ...om några år när jag är högt uppsatt där så gör jag revolution, och göra om poliskåren till brunskjortor.

Chris Ash skrev:
de som endast nynazisterna och muslimska extremister har uppfattat på grund av deras extremt öppna sinnen och knivskarpa hjärnor.
Man behöver inte ha lågt iq för att vara antisemit.. Inte heller outbildad. Kan lika gärna vara tvärtom. Hämtar inga källor från antisemiter heller. Har jag sagt att jag är antisemit överhuvudtaget? Är alla kommunister arbetarklass? :fatta!

Har flera judiska vänner. Jag ogillar inte dom någonstans, inte några andra heller. Jag försökte presentera lite information som inte så många tänker på, eller överhuvudtaget har en aning om..

Varför ska man godta -endast, det man får höra i media. Finns massor intressanta saker som är för mkt tabu att dra upp.

sgtpepper skrev:
Förklara gärna det där med samhällsparasit och bortskämd? ...gör min stackars farsgubbe på 70 år fel i att betala 800,000:- i skatt per år? Sliter 10 timmar om dagen, 6 dagar i veckan....

Det är mer ok att vara direktör för skandia, eller annat bolag och få 300 miljoner för att säga upp sin position.

Varför har judar så stora näsor?

-luften är gratis

:rofl

Men favoriten är nog:

Bästa hockeylaget:
-judar i anfallet, dom får inga förfölja
-bögar i försvaret, dom trycker på bakifrån
zigenare i målet, dom tar allt....

Har ni några klassiker på tu man hand ?

--
tycker det är kul att dra lite isbrytare..

men varför tror ni hitler ogillade judar? gjorde han det utan anledning?

(jag försöker inte bevisa någon motsats till er bestämda åsikt, undrar om ni har någon teori... var han bara sotis, som liberalerna skyller på, "alla är så avis för dom är så duktiga". Eller hade han en anledning?)

Last edited:
IronMike skrev:

(jag försöker inte bevisa någon motsats till er bestämda åsikt, undrar om ni har någon teori... var han bara sotis, som liberalerna skyller på, "alla är så avis för dom är så duktiga". Eller hade han en anledning?)
Kanske för att han var spritt språngandes galen?

IronMike skrev:

Läs en biografi om Hitler, Allan Bullocks "En studie i tyranni" till exempel, det framgår ganska tydligt att fixeringen är både total och sjuklig. Det ligger något febrigt i Hitlers uttalanden om judar och han ger dem skulden för precis alla problem som drabbade folk i Tyskland på den tiden. Precis som många på detta forumet målade han upp sina egna fantastiska teorier om den "sionistiska väldskonspirationen", ungefär som det du länkade till fast tio gånger mer svavelosande formulerat. Dvs släng in lite djävulens och huggormars avföda här och där.

IronMike skrev:
Förklara gärna det där med samhällsparasit och bortskämd? ...gör min stackars farsgubbe på 70 år fel i att betala 800,000:- i skatt per år? Sliter 10 timmar om dagen, 6 dagar i veckan....
Samhällsparasit (och kommunist) eftersom du enligt egen uppgift fifflar med att betala parkeringsavgifter i innerstan och jobbar svart, bortskämd eftersom du uppenbarligen bor hemma hos mamsen och pappsen, att din farsa betalar en shitload med skatt gör inte dig mindre bortskämd.

orkar inte läsa hela den här tråden men jag såg nåt program på tv där dom sa nåt att världen består av några procent judar och dom har typ 95 % av världens kapital.kan det va så enkelt att det är avundsjuka som skapar hat? :pannkyss

robbandalal skrev:
orkar inte läsa hela den här tråden men jag såg nåt program på tv där dom sa nåt att världen består av några procent judar och dom har typ 95 % av världens kapital.kan det va så enkelt att det är avundsjuka som skapar hat? :pannkyss

Dem har väl grym näsa för affärer :) Men är israeler täta egentligen?

vetefan, men när man ser på nyheterna så åker dom ju runt i en merca s-klasse och skjuter på folk.det gör ju iofs gangstas i staterna också. men så vitt jag vet så har ju inte israel nån olja så vad lever dom på där?apelsiner?

robbandalal skrev:
vetefan, men när man ser på nyheterna så åker dom ju runt i en merca s-klasse och skjuter på folk.det gör ju iofs gangstas i staterna också. men så vitt jag vet så har ju inte israel nån olja så vad lever dom på där?apelsiner?

Sin sjukt grymma musik :Bugar :Bugar :Bugar

sgtpepper skrev:
Samhällsparasit (och kommunist) eftersom du enligt egen uppgift fifflar med att betala parkeringsavgifter i innerstan och jobbar svart, bortskämd eftersom du uppenbarligen bor hemma hos mamsen och pappsen, att din farsa betalar en shitload med skatt gör inte dig mindre bortskämd.
Jag äger en bostadsrätt men skriven på annan adress. Lån etc står på mig. Jobbar heltid vitt, svart på helger.

..och för att visa vart jag står i tråden så raka jag skallen igår (ironi....men jag raka skallen iaf)

:tummenupp

Ang fiffel med trängselskatter samt parkeringsavgifter - fiffel, så är det av rena principiella skäl. Jag har inte röstat fram sossarna, tänker därmed inte rätta mig efter fel-folkvalda .. jag röstade inte alls. Så jag fifflar i den mån jag kan. Åker bussfil gör jag också... Sparar 4000 kr i mån på det. 100 kr om dan i parkering, samt 40 kr trängselskatter per dag.

Fy mig

Bifogat

• Bild004.JPG
    Bild004.JPG
    22.5 KB · Visningar: 51
Last edited:
IronMike skrev:
Jag har inte röstat fram sossarna, tänker därmed inte rätta mig efter fel-folkvalda .. jag röstade inte alls. Så jag fifflar i den mån jag kan. Åker bussfil gör jag också... Sparar 4000 kr i mån på det. 100 kr om dan i parkering, samt 40 kr trängselskatter per dag.

här har vi en kille som fattat det här med demokrati alltså...

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg