Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
prankster_76 skrev:2575152Vad är det som egentligen med mc som är så jävla underbart? Vad kan få oss att betala skyhöga försäkringspremier och leva på nudlar för att ha råd med den båge vi drömmer om. I mitt fall handlar det om frihet, mc:n är ett andningshål som inte går att värdera i pengar... Det handlar om gemenskap och en längtan efter kickar. ja menar hur underbart är det inte att känna kraften under sig, vinden i ansiktet, hornen som växer ut i pannan vid lite mer aktiv körning? Hur är det för er?![]()
RickZ skrev:2575530Jag kör MC bla av att jag har tröttnat på alla köer och vägkameror. Sen är det jävligt coolt oxå!
prankster_76 skrev:2575152Vad är det som egentligen med mc som är så jävla underbart? Vad kan få oss att betala skyhöga försäkringspremier och leva på nudlar för att ha råd med den båge vi drömmer om. I mitt fall handlar det om frihet, mc:n är ett andningshål som inte går att värdera i pengar... Det handlar om gemenskap och en längtan efter kickar. ja menar hur underbart är det inte att känna kraften under sig, vinden i ansiktet, hornen som växer ut i pannan vid lite mer aktiv körning? Hur är det för er?![]()
Luke1 skrev:2575791Håller helt med dig att man slipper allt vad kö och vägkameror heter. Sen så är det härligt att vara ett med maskinen. Motorcykeln är den enda maskin som jag kommer på där föraren måste smälta samman med maskinen för att framföra den korrekt, känslan är oslagbar.
Glömmer aldrig mitt första fån flin när det gasades på och då var man fast. För att köra för brudarna vet fan, har inte lyckats scora några genom att köra hoj. Åker för fort och så har man hjälm på sig så det är ingen brud som kommer ihåg mig ändå. Att stå och posera är ju löjligt, har sett några som kört utan hjälm bara för att visa upp sig. Sen ser man deras blickar hur de stirrar runt för att se om någon tittar på dem, hehe jo det märks faktiskt.
J.Andersson skrev:2575892... bilder...
Bikerbitch skrev:2575899Friheten och glädjen man får av att köra. Att få dra ut varv efter varv på banan. Inte behöver bry sig om trafikregler, poliser, bilister etc
Bara fokusera på kurva efter kurva och hur man ska ta den bäst
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden