Varför kör ni med musik i moppen?

haha min polare hade det i sin neos det var skönt ibland när man var ute o chillade. satte man i mobilen o han dunkade rätt fint (mds) ::tummenupp

Vet precis efter lite arbete i paint hur jag ska modda min hoj i sommar!

PICT4769%20skaladSPEAKERRS%20copy.jpg

Hahha fan vad komiskt att folk tar åt sig. Det är väll inget att skämmas över egentligen?:D Kan stolt meddela att jag och ett par polare byggde stereo i en MT5:a för ett par år sen. Det var det minsann ingen i skåne som hade då!
Man ville ju vara så speciell som man kunde med sin lilla moppe.

För att bli gammal och erfaren måste man först vara ung och dum!

Haha, nej för fan kungsvea, sluta få mig att tänka på fuckotiden:4skrika JAg vill inte erkänna, men jag hade en 10" bas och två stycken 6" diskanter i min moppe, en Baotian:D Det roliga är att jag var skolans kung, men det kan jag på fullt allvar inte förstå idag, men då var det coolhetsfaktor 1000.

Nej sluta dra upp massa fuckosaker nu kungsvea, jag mår bara dåligt när jag tänker tillbaka:mad: ;)

Du behöver väll inte tänka tillbaka speciellt lång, Fundera bara på vad du har gjort den senaste veckan :gnissla :D

2859091 Är david här den enda som inte förstått att denna film är ironisk och hånfull mot alla moppefuckon?:va

Förövrigt så har denisss redan sett filmen och tyckt att den var rolig:tummenupp
jag förstår det åsna, försökte bara vara lite rolig

Varför ställer du den här frågan här? Bara för att vi är yngst på forumet? Du kunde ju likagärna ha ställt frågan i vilken annan forumdel som helst. Men nu ska du få veta eftersom det var ett år sen man va moppepojke. Jag själv hade inte cd spelare i min moppe(Hade en crossmoppe). Men dom som har det vill vara coola och tillexempel om man är på en moppeträff så har man stereo i moppen så höjs ju coolhetsfaktorn med 100%, oavsett hur ful moppen är. Sen om den sitter på en asHefTiG moppe så blir man ju stadens moppekung på ett kick.

Anledningen till att han riktade sig till dethär forumet kanske e för att folk fortfarande har kvar sinna moppar (jag t.ex) Jag har dock en yamaha Dt. Men Det som du säger e sant. Folk vill höja coolheten. Har två (kompisar) som har stereo i sina moppar (jag som tillverkat båda *stolt*). Den ena va nån jävla kymco och den andra va en peugot trekker (båda såg förjävliga ut) Först ville dom ha det för att dom tyckte att det va coolt. Sen trimmade jag Dt:n (dum som jag va. Går förövrigt NÄSTAN orginal igen.) Och dom kunde inte trimma sina så då fick jag brassa i värre grejjer i deras "paket hållare". Sen räckte inte det så jag fick svarva ur deras variatorer osv så dom gick lite fortare (peugoten va bara dra brickan) kapa blindrör osv Ajja ni vet moppefuckotrimmning.com Dom gick ungefär lika fort som Dt:n Men då kunde dom dra till med "Ajja vi har iaf ljud i våra" Fina motkomentaren blev "Ja men inte fan hör ni ljudet när jag kommer och drar förbi er" (Dt:n Lät Som 99% av alla andra Dt:s Gör). Där har ni vad jag tror För att kompisar driver dom till att sätta i det för att dom ska vara snyggast bäst och vackrast

JAa, det finns ju nedel moppedister här uppenbarligen, och har sett detta fenomen att man åker omkring med en cdspelare från biltema i sin moppe, vad är annledningen till det, varför inte bara att MP3-sepalre med hörlurar, vem vill höra andras musik, och så är det ju rätt larvigt, men jag anntar att jag kanske missat poängen, eller?

EDIT: Stavar som ett :arsele

EDIT 2: Gäller självklart vespa eller scooter eller vad ni vill kalla det!

Det är bara nästa generation guldvingechaufförer...

JAa, det finns ju nedel moppedister här uppenbarligen, och har sett detta fenomen att man åker omkring med en cdspelare från biltema i sin moppe, vad är annledningen till det, varför inte bara att MP3-sepalre med hörlurar, vem vill höra andras musik, och så är det ju rätt larvigt, men jag anntar att jag kanske missat poängen, eller?

EDIT: Stavar som ett :arsele

EDIT 2: Gäller självklart vespa eller scooter eller vad ni vill kalla det!

Okey? vem bryr sig typ hehe

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!