Varför kör ni med musik i moppen?

dennisss

Ny medlem
Gick med
12 Oct 2004
Hoj
KTM 450 EXC
JAa, det finns ju nedel moppedister här uppenbarligen, och har sett detta fenomen att man åker omkring med en cdspelare från biltema i sin moppe, vad är annledningen till det, varför inte bara att MP3-sepalre med hörlurar, vem vill höra andras musik, och så är det ju rätt larvigt, men jag anntar att jag kanske missat poängen, eller?

EDIT: Stavar som ett :arsele

EDIT 2: Gäller självklart vespa eller scooter eller vad ni vill kalla det!

Last edited:
Mopedister ja! Tror det inte är så många med 125cc scooter som kör med biltemas cd-spelare.... Lite svårt att få plats med cdspelare i sport eller cross, jag har ju för fan svårt att på med en extra tröja när man inte har ryggsäck med mig. MeNN NAER jAAg SkafFFaR eN SååN mÅPPE SåÅ skA JaGS meeeedDDDD Ha STOOORstaaaA SounDSYSTEM i FAAaaAAAANNNnn!!!oneoneone111

JAa, det finns ju nedel moppedister här uppenbarligen, och har sett detta fenomen att man åker omkring med en cdspelare från biltema i sin moppe, vad är annledningen till det, varför inte bara att MP3-sepalre med hörlurar, vem vill höra andras musik, och så är det ju rätt larvigt, men jag anntar att jag kanske missat poängen, eller?

Varför ställer du den här frågan här? Bara för att vi är yngst på forumet? Du kunde ju likagärna ha ställt frågan i vilken annan forumdel som helst. Men nu ska du få veta eftersom det var ett år sen man va moppepojke. Jag själv hade inte cd spelare i min moppe(Hade en crossmoppe). Men dom som har det vill vara coola och tillexempel om man är på en moppeträff så har man stereo i moppen så höjs ju coolhetsfaktorn med 100%, oavsett hur ful moppen är. Sen om den sitter på en asHefTiG moppe så blir man ju stadens moppekung på ett kick.

Naah, jaa, en del är för att ni hade moppe för nått år sen, och så finns det många som borde köra moppe här fortfarande! Man kan ju glida på forumet för det! Hyser egentligen inget personlig agg mot dessa personer, utan undrar bara vad annledningen skulle vara! Men okej, det är ballt att ha musik under sadeln på en vespa/scooter...Det visste jag inte, men tack för svaret!

2853829 Naah, jaa, en del är för att ni hade moppe för nått år sen, och så finns det många som borde köra moppe här fortfarande! Man kan ju glida på forumet för det! Hyser egentligen inget personlig agg mot dessa personer, utan undrar bara vad annledningen skulle vara! Men okej, det är ballt att ha musik under sadeln på en vespa/scooter...Det visste jag inte, men tack för svaret!
Varför har alla "nysvenskar" dyra bilar med en musikanläggning som kostar 20 000+?

Notera att jag [FONT=Arial, Helvetica]hyser egentligen inget personlig agg mot dessa personer[/FONT]

Naah, jaa, en del är för att ni hade moppe för nått år sen, och så finns det många som borde köra moppe här fortfarande! Man kan ju glida på forumet för det! Hyser egentligen inget personlig agg mot dessa personer, utan undrar bara vad annledningen skulle vara! Men okej, det är ballt att ha musik under sadeln på en vespa/scooter...Det visste jag inte, men tack för svaret!

Enligt moppefuckon så är det ballt ja.
sYnD barrA aT vI häRr pÅ spÅrtHåjJ iNte har hyPerrAcetrRImmaADe mOppaR:yoparty

För det första, vafan ställer du frågan här för? :va
För det andra, är du dum på riktigt lr spelar du? Varför har man musikanläggningar i bilen? Varför har man inte mp3-spelare där? Har du nånsin varit ute o grillat etc på sommaren? Ganska skönt med musik då kan jag lova.. Jag vet inte vart du har sett dom här "biltema" cd spelarna och jag fatta helt seriöst inte riktigt vad du menade med det, men du kanske umgås i dom kretsarna.. Mina polare och jag fixade en moppe med slutsteg och hela köret, det blev riktigt bra kan jag lova och det är jävligt användbart.

Edit: Rosen, släng tråden? :brinnerup

Haha, nej för fan kungsvea, sluta få mig att tänka på fuckotiden:4skrika JAg vill inte erkänna, men jag hade en 10" bas och två stycken 6" diskanter i min moppe, en Baotian:D Det roliga är att jag var skolans kung, men det kan jag på fullt allvar inte förstå idag, men då var det coolhetsfaktor 1000.

Nej sluta dra upp massa fuckosaker nu kungsvea, jag mår bara dåligt när jag tänker tillbaka:mad: ;)

Haha, nej för fan kungsvea, sluta få mig att tänka på fuckotiden:4skrika JAg vill inte erkänna, men jag hade en 10" bas och två stycken 6" diskanter i min moppe, en Baotian:D Det roliga är att jag var skolans kung, men det kan jag på fullt allvar inte förstå idag, men då var det coolhetsfaktor 1000.

Nej sluta dra upp massa fuckosaker nu kungsvea, jag mår bara dåligt när jag tänker tillbaka:mad: ;)

MAHAHAHA!! Starkt att erkänn! ;) Hade du inte neon på också?

Måste tyvärr erkänna att jag också hade både stereo och neon på moppen :näsblod Anledningen var att man konstigt nog tyckte att det var snyggt & "fräckt" att kunna stå ute med polarna och spela musik :gnissla

Många spelar ju när dom är ute och kör! Det är väl det jag mest fått uppleva!

Åfan.. Det har jag dock aldrig hört/sett, men enda anledningen till det måste väl vara att dem tycker det är "coooOOoolTT!11"

Dumt som fan egentligen.. ingen annan som tycker det är fräckt heller, man undrar ju bara vad problemet är ^^

Här börjar ja festa på kvällen

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!