Varför kör ni gammalt scheisse?

Status
Ej öppen för fler svar.

*BigRed*

Classic Rockin' Christmas Rules!!
Gick med
21 Nov 2010
Ort
Valley of the Sun
Hoj
Gixxer 1K K1 Big Red Santa Edition
OK, SWEDIE...SPORTBIKE...or anyone else?!

Tråden är AP-klar nu, bara så att ni vet!!

Den oknutna öppna röda tråden väser ut i vinternatten...RING UT DET GAMLA DÅLIGA...RING IN DET NYA BRA...SCHEISSET...STÄNG MIG NU TACK!!
 

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Ort
Bra
Hoj
bilringar och hängröv
@Everybody. Nu passa ni allt på o tjuvnöp allt va ni orkade, medans jag var borta nån ynka timma från datorn, IRONI or what?? :tummenupp

NEJ o JA. Jag är hojlös atm, läs i profilen era natural-born-backstabbers. Blackbird'en gone down MEANS trasig, kaputt o skrot på riktigt o även på svenska! Fick inte ut en spänn o orkade inte bråka, då moppen var redan avskriven o inköpt via den egna firman. :D

Det blir te o ta ut en sprillans (på den egna firman IGEN)Neues Gross Ninja 2011, nångång när dom börjar dyka upp i Svedala, lite svårt att köpa flong nytt scheisse sådär utan vidare o när inte ens generalagenterna har den på lager ännu U know lixom... :gnissla

Mvh. Stor-Röd-Mackapär :mad:

Edit: @Enbart Pizzabagarn. JA ja har körkortet kvar, nej jag kör inte en Boss Hoss, men fin nice candy-red-ish lack anyway. Å nej Calle.s, det var inget FB o på riktigt IRL...bara e-ironi.

vafan ska du köpa hoj i svedala för när du verkar vara i texarkana eller var fan det nu var. gillar dock valet av hoj.

OK, SWEDIE...SPORTBIKE...or anyone else?!

Tråden är AP-klar nu, bara så att ni vet!!

Den oknutna öppna röda tråden väser ut i vinternatten...RING UT DET GAMLA DÅLIGA...RING IN DET NYA BRA...SCHEISSET...STÄNG MIG NU TACK!!

o nej här stängs inga trådar som så många tår verkar bli ömma av... vad annars ska vi njuta av i vinterdunklet? :D
 
Last edited:

~Öjje~

mu
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Halmstad
Hoj
KTM RC8 R -12
Jag fattar inte heller varför folk kör gammalt scheisse, när man kan köpa en ny R1 på mellandagsrean. Det gjorde jag iaf.

ho ho ;)
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top