Varför kör ni gammalt scheisse?

Status
Ej öppen för fler svar.
OK, SWEDIE...SPORTBIKE...or anyone else?!

Tråden är AP-klar nu, bara så att ni vet!!

Den oknutna öppna röda tråden väser ut i vinternatten...RING UT DET GAMLA DÅLIGA...RING IN DET NYA BRA...SCHEISSET...STÄNG MIG NU TACK!!

@Everybody. Nu passa ni allt på o tjuvnöp allt va ni orkade, medans jag var borta nån ynka timma från datorn, IRONI or what?? :tummenupp

NEJ o JA. Jag är hojlös atm, läs i profilen era natural-born-backstabbers. Blackbird'en gone down MEANS trasig, kaputt o skrot på riktigt o även på svenska! Fick inte ut en spänn o orkade inte bråka, då moppen var redan avskriven o inköpt via den egna firman. :D

Det blir te o ta ut en sprillans (på den egna firman IGEN)Neues Gross Ninja 2011, nångång när dom börjar dyka upp i Svedala, lite svårt att köpa flong nytt scheisse sådär utan vidare o när inte ens generalagenterna har den på lager ännu U know lixom... :gnissla

Mvh. Stor-Röd-Mackapär :mad:

Edit: @Enbart Pizzabagarn. JA ja har körkortet kvar, nej jag kör inte en Boss Hoss, men fin nice candy-red-ish lack anyway. Å nej Calle.s, det var inget FB o på riktigt IRL...bara e-ironi.

vafan ska du köpa hoj i svedala för när du verkar vara i texarkana eller var fan det nu var. gillar dock valet av hoj.

OK, SWEDIE...SPORTBIKE...or anyone else?!

Tråden är AP-klar nu, bara så att ni vet!!

Den oknutna öppna röda tråden väser ut i vinternatten...RING UT DET GAMLA DÅLIGA...RING IN DET NYA BRA...SCHEISSET...STÄNG MIG NU TACK!!

o nej här stängs inga trådar som så många tår verkar bli ömma av... vad annars ska vi njuta av i vinterdunklet? :D

Last edited:
Jag fattar inte heller varför folk kör gammalt scheisse, när man kan köpa en ny R1 på mellandagsrean. Det gjorde jag iaf.

ho ho ;)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...