Infinity666
Ny medlem
Ok, jag ändrar då... Vinner man en årsförbrukning pizza??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den som skriver 500:e inlägget vinner en ny hoj eller???
Japp, går att få i mörkgrå sidenmatt mot ett par Selmor från din pheta degrulle !![]()
Hahahaha, jag missade visst det i planeringen
Det var någon som tyckte man skulle kika på italienskt men sen blev det helt tyst!
Ducati 1198 kanske?
Jag tycker vi skall satta upp tydliga regler för när hojen blir gammal skit så man kan hålla sig med bra skit och slippa skämmas när man står utanför kiosken.
Vobbelstaket på 220+ kg, moderat effekt, taskig chassigeometri, dåliga bromsar och gashänstendenser är mycket fränare än nytt scheisse
Det ska bara en brottningsmatch att köra hoj! Den ska brottas ner i kurvor och pressas för att få upp farten! Inte svänga av sig själv... De e mesigt![]()
Jag betalar inte ens vägskatt på några av mina hojarBra idé faktiskt!
Man skulle även kunna ha separata forumdelar här på SH för de som kör nytt eller ganska nytt.
Moderatorerna skulle kunna ge folk rättigheter till den forumdelen beroende på vilken årsmodell man har.
Problemet är ju bara att likväl som man ljuger om sin egen ålder så kan folk ljuga om årsmodellen på hojen och obehöriga fattiglappar kan således komma åt den delen av forumet och fortsätta sprida sin 90-talsdynga.
Ett ytterliggare problem är ju att jag som är utan hoj inte heller skulle komma åt den forumdelen men det är ju bara en tidsfråga så är det löst.
Nä, jag skickar nog ett PM till moderatorerna här på SH och föreslår detta!
Bra idé faktiskt!
Man skulle även kunna ha separata forumdelar här på SH för de som kör nytt eller ganska nytt.
Moderatorerna skulle kunna ge folk rättigheter till den forumdelen beroende på vilken årsmodell man har.
Bäste BMW R90s! Jaahå, va säger man till en sån värsting te skattesmitare dårå: Va bra o lyllos dig! läs:skatttilletttotaltvärdeavenkebabrulleutansås![]()
Vad åker du själv på?
Stort och rött....hmmmmm? Boss Hoss kanske![]()
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman, Transpo... |
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |