Varför kör ni gammalt scheisse?

Status
Ej öppen för fler svar.

*BigRed*

Classic Rockin' Christmas Rules!!
Gick med
21 Nov 2010
Ort
Valley of the Sun
Hoj
Gixxer 1K K1 Big Red Santa Edition
Bäste Infinity666! Det utgår ingen Grand Pizzaprize heller, då Bagarn är enligt gällande urban-legend egentligen en CIA agent on a wild goosechase to infiltrate 'n spy på Sthlms undre värld o dunkla hojkollektiv. Därför kan HAN inte leverera någon mat...sorry o pillutta däjj.

Edit: Men detta var väl ändå ett seriöst inlägg...sportbike?
 

U4IC

UFORISK
Gick med
7 Oct 2009
Ort
Jötteborj
Hoj
Ingen just nu, inga pengar.
Sicken sjuk tråd. Jag har ingen cykel just nu för jag har inga pengar. Men hade jag haft så hade jag köpt gammal scheise. :huvet
 

Pizzabagarn

Ödmjukhet...onödigt när pengarna sprutar
Gick med
25 Jul 2010
Ort
där det luktar
Hoj
no focking bike
Last edited:

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Ort
Varberg
Hoj
Yamaha Majesty 400
Jag tycker vi skall satta upp tydliga regler för när hojen blir gammal skit så man kan hålla sig med bra skit och slippa skämmas när man står utanför kiosken.

Hahahaha, jag missade visst det i planeringen :D

Det var någon som tyckte man skulle kika på italienskt men sen blev det helt tyst!
Ducati 1198 kanske?

Gör som alla, gå in och kolla på den dyraste sen för en överlägning med ekonomiavdelningen (plånboken) och köp den billigaste, det viktigaste är att den har årets färger.
 
Last edited:

Pizzabagarn

Ödmjukhet...onödigt när pengarna sprutar
Gick med
25 Jul 2010
Ort
där det luktar
Hoj
no focking bike
Jag tycker vi skall satta upp tydliga regler för när hojen blir gammal skit så man kan hålla sig med bra skit och slippa skämmas när man står utanför kiosken.

Bra idé faktiskt!

Man skulle även kunna ha separata forumdelar här på SH för de som kör nytt eller ganska nytt.
Moderatorerna skulle kunna ge folk rättigheter till den forumdelen beroende på vilken årsmodell man har.

Problemet är ju bara att likväl som man ljuger om sin egen ålder så kan folk ljuga om årsmodellen på hojen och obehöriga fattiglappar kan således komma åt den delen av forumet och fortsätta sprida sin 90-talsdynga.

Ett ytterliggare problem är ju att jag som är utan hoj inte heller skulle komma åt den forumdelen men det är ju bara en tidsfråga så är det löst.

Nä, jag skickar nog ett PM till moderatorerna här på SH och föreslår detta!
 
Last edited:

Infinity666

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2010
Ort
Vänersborg
Hoj
Dorsoduro 750
Om man rotar i pizzans arkiv kanske vi kan hitta planeringar på World Trade Center och kan kräva honom på gratis pizzor?

Btw åker du BMW istället för hoj?? Eller har du inte ens det??
 

Lason

Smålänning
Gick med
3 Sep 2009
Ort
Rockneby
Hoj
Yamaha XT660R -07, Suzuki GS500 -78 & Honda CB125 Twin -79
Vobbelstaket på 220+ kg, moderat effekt, taskig chassigeometri, dåliga bromsar och gashänstendenser är mycket fränare än nytt scheisse ;)
Det ska bara en brottningsmatch att köra hoj! Den ska brottas ner i kurvor och pressas för att få upp farten! Inte svänga av sig själv... De e mesigt ;)
 

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Ort
Varberg
Hoj
Yamaha Majesty 400
Vobbelstaket på 220+ kg, moderat effekt, taskig chassigeometri, dåliga bromsar och gashänstendenser är mycket fränare än nytt scheisse ;)
Det ska bara en brottningsmatch att köra hoj! Den ska brottas ner i kurvor och pressas för att få upp farten! Inte svänga av sig själv... De e mesigt ;)

Ger bra träning i låren och överarmar/axelparti på rakorna när man skall stävja vobblet oxå.:D
 

BMW R90s

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2003
Ort
Linköping
Hoj
BMW 1200GS
Bra idé faktiskt!

Man skulle även kunna ha separata forumdelar här på SH för de som kör nytt eller ganska nytt.
Moderatorerna skulle kunna ge folk rättigheter till den forumdelen beroende på vilken årsmodell man har.

Problemet är ju bara att likväl som man ljuger om sin egen ålder så kan folk ljuga om årsmodellen på hojen och obehöriga fattiglappar kan således komma åt den delen av forumet och fortsätta sprida sin 90-talsdynga.

Ett ytterliggare problem är ju att jag som är utan hoj inte heller skulle komma åt den forumdelen men det är ju bara en tidsfråga så är det löst.

Nä, jag skickar nog ett PM till moderatorerna här på SH och föreslår detta!
Jag betalar inte ens vägskatt på några av mina hojar:arsele Sug på den Pizzabagaren:D
 

*BigRed*

Classic Rockin' Christmas Rules!!
Gick med
21 Nov 2010
Ort
Valley of the Sun
Hoj
Gixxer 1K K1 Big Red Santa Edition
Bäste BMW R90s! Jaahå, va säger man till en sån värsting te skattesmitare dårå: Va bra o lyllos dig! läs:skatttilletttotaltvärdeavenkebabrulleutansås :tummenupp
 

sportbike

Guest
Bra idé faktiskt!

Man skulle även kunna ha separata forumdelar här på SH för de som kör nytt eller ganska nytt.
Moderatorerna skulle kunna ge folk rättigheter till den forumdelen beroende på vilken årsmodell man har.

Det skulle ju bli en herrans massa forumdelar, dessutom skulle man ju vara tvungen att köpa hojen man var sugen på innan man kom in i forumdelen och kunde fråga om den var bra.
Vi får nog samsas i samma forum allihop.

ps.Pizza-Frasse e ju fan överallt :crash

Bäste BMW R90s! Jaahå, va säger man till en sån värsting te skattesmitare dårå: Va bra o lyllos dig! läs:skatttilletttotaltvärdeavenkebabrulleutansås :tummenupp

Vad åker du själv på?
 
Last edited:

Kent W

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bollnäs
Hoj
NORTON 650SS -68 /Honda CB750 -70/-72/ CB650SC NIGHTHAWK -83/CBR900RR-92 Suzuki GSX-R 750w/1100w-92
Äntligen...!!!!

Nu är jag lycklig på riktigt, har äntligen lyckats köpa tillbaka min första RIKTIGA MC.

Som till skillnad från min nyaste bara STIGER I VÄRDE!

Tacka vet jag gamla klassiker...!

/KentW
 

*BigRed*

Classic Rockin' Christmas Rules!!
Gick med
21 Nov 2010
Ort
Valley of the Sun
Hoj
Gixxer 1K K1 Big Red Santa Edition
@Everybody. Nu passa ni allt på o tjuvnöp allt va ni orkade, medans jag var borta nån ynka timma från datorn, IRONI or what?? :tummenupp

NEJ o JA. Jag är hojlös atm, läs i profilen era natural-born-backstabbers. Blackbird'en gone down MEANS trasig, kaputt o skrot på riktigt o även på svenska! Fick inte ut en spänn o orkade inte bråka, då moppen var redan avskriven o inköpt via den egna firman. :D

Det blir te o ta ut en sprillans (på den egna firman IGEN)Neues Gross Ninja 2011, nångång när dom börjar dyka upp i Svedala, lite svårt att köpa flong nytt scheisse sådär utan vidare o när inte ens generalagenterna har den på lager ännu U know lixom... :gnissla

Mvh. Stor-Röd-Mackapär :mad:

Edit: @Enbart Pizzabagarn. JA ja har körkortet kvar, nej jag kör inte en Boss Hoss, men fin nice candy-red-ish lack anyway. Å nej Calle.s, det var inget FB o på riktigt IRL...bara e-ironi.
 
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Top