Jag har också problem med mitt batteri. Har haft det inomhus och laddat det ett par ggr under vintern. När jag stoppade in den i hojen så orkade den knappt dra startmotorn ett varv innan det var kaputt. Lyckades få igång hojen med lite hjälp av bilen. Efter det så drog jag en lång sväng i hopp om att batteriet skulle laddas något (trodde att det kanske var fel på laddaren). Men vid nästa startförsök så var det fortfarande så lite kräm i batteriet att det inte orkade dra igång hojen. Det funkar dock att springa igång hojen vilket är lagom charmigt om man är nere på stan
. Har haft batteriet ett par år nu så jag antar att det har gjort sitt nu eftersom det inte tar emot laddning varken ifrån hojen eller laddaren.
En fråga på detta:
* Kan generator eller något annat på hojen ta skada av att batteriet inte tar emot laddning?
. Har haft batteriet ett par år nu så jag antar att det har gjort sitt nu eftersom det inte tar emot laddning varken ifrån hojen eller laddaren.En fråga på detta:
* Kan generator eller något annat på hojen ta skada av att batteriet inte tar emot laddning?