Varför inte boots?

Flagga skrev:
Köpte precis sådana boots som "trådstartaren" beskriver i Stockholm, och året var -92. :tungan

I affären hade de en skylt som angav att modellen var så kallade "HD-boots", och det är väl främst Custom-Nissar som använder den typen av stövlar att köra i.

Hehe... det måste väl vara fler här som hade såna boots på den tiden?

Visst är det mest customåkare som kör med boots, men jag kör ju inte hoj med dom - bootsen är ju till för att glida runt med på stan och på krogen och gasa med i Camaron :rock :rock

Värst vad folk var negativt inställda till boots förresten, men skulle det bli modernt igen skulle nog många dra på sig bootsen iaf :lol

CamaroR1 skrev:
Så här ser bootsen ut som jag köpt :tummenupp

Såna boots har jag oxå,fast bruna,men jag använder dom inte.Var nog den enda bland polarna som hade "trubbiga" boots,alla andra hade spettsiga.Dom är rätt coola!!!

jontemorrum skrev:
Såna boots har jag oxå,fast bruna,men jag använder dom inte.Var nog den enda bland polarna som hade "trubbiga" boots,alla andra hade spettsiga.Dom är rätt coola!!!

Kul med nån annan som tycker bootsen är coola :tummenupp
Spetsiga boots är också coola men föredrar trubbiga hehe...
Men det måste väl finnas fler som har boots? Iaf som har haft boots förr?

Jag byter inte ut mina gråa, fotriktiga Ecco med tofs och prydnadssöm i första taget. Boots är bonnigt, bränna däck e bonnigt, Camaro e coolt så länge det är modellerna -67 till -73.

CamaroR1 skrev:
Har nyligen köpt ett par svarta Sancho mc-boots (med fyrkantig tå och ringar på sidorna) /CR1

Har du matchande chaps, flanellskjorta, skinnväst och handskar med stor krage och fransar på sidorna? Du kanske borde byta ut R1an mot en Virago i så fall? Eller så får helt enkelt tycka att det är coolt med boots, välj själv.

Boots är skittufft :fakta , de som inte håller med mig kan hälsa på hemma hos mig och smaka på mina boots :4skrika

pvcraketen skrev:
Har du matchande chaps, flanellskjorta, skinnväst och handskar med stor krage och fransar på sidorna? Du kanske borde byta ut R1an mot en Virago i så fall? Eller så får helt enkelt tycka att det är coolt med boots, välj själv.

Är ingen custom åkare och kör R1:an med Daineseställ och Alpinestars stövlar... har inga planer på att byta ut den mot nån töntig custom :gnissla Jeans och boots med nån snygg t-shirt eller skjorta är mer min stil :yoparty

Caffe: bränna däck är kanske bonnigt men jävligt kul med en Camaro (=lakritsremmar i massor!) :yoparty :yoparty

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard