Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kan bara hålla med Skalman i din signatur.mb skrev:2530266Som sagts, detta är rena drömpremier jämfört med de premier som alliansen kommer att tvinga fram. Du kommer längta tillbaks till tiden då man kunde försäkra sin nära på sprillans 999:a för 13 papp i stockholmsområdet.
mb skrev:2530266Som sagts, detta är rena drömpremier jämfört med de premier som alliansen kommer att tvinga fram. Du kommer längta tillbaks till tiden då man kunde försäkra sin nära på sprillans 999:a för 13 papp i stockholmsområdet.
Snail_shell skrev:2529510Efter att nu kontaktat Folksam igen..
Så till min stora förvåning så kan jag nu försäkra samma hoj..
Samma regnummer..
HEL/HEL 13 326:-
Halv/HEL 6 538:-
Gissa vad jag skall ägna eftermiddagen åt..
KÖPA HOJ
Huvudet på spiken. Ser inget konstigt i att de som kostar är de som får betala.imaster skrev:2530303...Det känns som en självklarhet att fb sätter till de som är den största utgiftskällan - vi killar som är under 24...
Snail_shell skrev:2528153En SMC kurs gav 1 000:- på helår i rabatt..
Känns som det kvittar...
Santo skrev:2543783
Värst drabbade blir unga män i Stockholm.. tack för det!![]()
Santo skrev:2543783Saxat ur en artikel idag:
"Tidigare har moderaterna aviserat att de räknar med en snittökning på trafikförsäkring för en bil på drygt 1 000 kronor om året. Försäkringsbolag har hävdat att det snarare handlar om närmare 2 000 kronor. För den som har motorcykel kan det bli ännu dyrare.
– Regeringen har spekulerat i att höjningen skulle bli runt 100 kronor i månaden. Men vår bedömning är att det kommer inte stanna vid det. Det kommer bli betydligt mer. Premierna kommer baseras på samma typ av riskanalys som alla andra försäkringspremier baseras på. Det kan bli tre gånger dagens kostnad, säger Motormännens vd Maria Spetz."
Det känns ju jävligt bra! Om Maria Spetz får rätt kommer jag att få betala 15000x3 SEK för min trafikförsäkring. 45000 SEK!!!
Värst drabbade blir unga män i Stockholm.. tack för det!![]()
zeetX skrev:2529670Läs sista numret av SMC tidningen, där står det vad finska motsvarigheten till SMC tycker om deras försäkringssystem och vad de skulle vilja ha istället.
Din blårökte jävel.
Argyle skrev:2528493invaliditetsförsäkring? Har du blivit invalid?
Chii skrev:2530160Sen undrar jag vad som är så fel med att stå för dom kostnader vi orsakar samhället![]()
*Jonte* skrev:2529093Bara att se till att hojjen e`avbetald till dess så man kan köra med endast garageförsäkring !!![]()
Ännu en anledning att inte stanna för blått !!!
PS; Vad alla snackar om denna ständiga premiehöjning! Skit i den, ut o åk så tar vi det den dag det kommer.........Spekulera e meningslöst !!!![]()
Snail_shell skrev:2527273Har fastnat för en hoj..
INgen vanlig hoj..
En ganska extrem sådan..
Provkört och ... fastnat ännu mer..
En Ducati 999 -05
Som 40+ are med eget garage..
Har jag i dag erbjudits försäkringar på den som till slut fick mig att bara garva..
Bilsport MC: 24 700 Helår ( Endast trafik )
Folksam: 28 800 Hel / Helår
IF: 46 000 Hek / Helår
Länsförsäkringar: 13 000 ( Endast trafik )
Känns så skrattretande..
Kan inte vara lätt i dag å sälja R hojar...
Exup skrev:259027313,440 va inte så dyrt för en R1 06a,själv betalar jag för en 00a 7000:- Hel/Hel.Vilket bolag?Jag har T-H ialf du kan kolla dina försäkringar online här: http://www.trygghansa.se/04Privat/Frame7933.html
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|