Varför gillar tjejer "badboys"?

Förbjuden frukt..och allt sånt. Vad man inte "får" eller inte kan få verkar alltid mycket bättre än det som ligger serverat på ett fat framför en..tyvärr.
Min teori

prulle skrev:
2336760 Grupptryck tror jag.

Definiera badboys.

Asså ja frågade några tjejer (5).. dom sa att en badboy är en som typ hörs.. bråkar.. festar o syns mycket.. Vad är det med en sån som ä populärt? :O jag förstår inte..

Nursey skrev:
2336767 Förbjuden frukt..och allt sånt. Vad man inte "får" eller inte kan få verkar alltid mycket bättre än det som ligger serverat på ett fat framför en..tyvärr.
Min teori

varför är det så? :O men då borde de inte vara lika intressant när man väl har FÅTT killen..

Last edited:
Alltså vi killar är ju antingen av eller på. Alltså antingen är vi så galna i en brud att vi gör precis allt. Eller så är hon, på sin höjd, ett schysst k**** och blir behandlad därefter.

Jag menar, som kille tycker man ju inte heller om att bli totalt avdyrkad heller - eller hur? Det är ju inget roligt om man inte får jobba för det. Man vet vad man har, men inte vad man får, och allt det där.

Rock ´n Robin skrev:
2336777 Asså ja frågade några tjejer (5).. dom sa att en badboy är en som typ hörs.. bråkar.. festar o syns mycket.. Vad är det med en sån som ä populärt? :O jag förstår inte..

varför är det så? :O men då borde de inte vara lika intressant när man väl har FÅTT killen..

Vet inte men så är det :mattias alltså inte som brudarna sade för sånna grabbar tilltalar inte mig ett dugg men på det jag sade..

Rock ´n Robin skrev:
2336777 Asså ja frågade några tjejer (5).. dom sa att en badboy är en som typ hörs.. bråkar.. festar o syns mycket.. Vad är det med en sån som ä populärt? :O jag förstår inte..

Vafan det låter som jag inte fan känner jag mig populer.. :hihi

Förstår inte varför det ska vara så intressant med badboys.
Vad ska man med en man till som sitter i fängelse, misshandlar, super som fan, alltid festar etc.. Det är väl ändå inget å stå efter.
Noll framtid med en sådan person, en person får ta allt ansvar eftersom den andra skiter i det och att alltid sitta hemma och vänta på att han ska behaga komma hem och när han väl kommer hem så är man inte värd skiten under skorna.. näe ru..

Mrs. Laphroaig skrev:
2336818 Förstår inte varför det ska vara så intressant med badboys.
Vad ska man med en man till som sitter i fängelse, misshandlar, super som fan, alltid festar etc.. Det är väl ändå inget å stå efter.
Noll framtid med en sådan person, en person får ta allt ansvar eftersom den andra skiter i det och att alltid sitta hemma och vänta på att han ska behaga komma hem och när han väl kommer hem så är man inte värd skiten under skorna.. näe ru..

Då är det tur att några av oss är cuddleboys.

Jag kan kontra med att fråga varför jag inte gillar cheyer som vill ha mig?
Antagligen samma anledning. Så fort jag lyckats ragga upp nån tappar jag intresset redan när jag kommit hem från krogen med nytt nummer i telefonboken. Jag tycker det är kul att träffa nytt folk, och gillar därför inte tanken att vara bunden till nån chey. Ska man binda sig så ska det vara med en riktig jävla trofédonna så man känner att man verkligen inte kan få bättre :fakta

Jag ser ut som nån sorts badboy men alla cheyer blir besvikna när de kommer hem till mig och ser högar med böcker om religion, filosofi m.m på golv, hyllor, soffor och alla andra lediga ytor. Fick förklarat att jag tydligen inte säljer det jag marknadsför :arsele

FreddaGädda skrev:
2336865 Jag kan kontra med att fråga varför jag inte gillar cheyer som vill ha mig?
Antagligen samma anledning. Så fort jag lyckats ragga upp nån tappar jag intresset redan när jag kommit hem från krogen med nytt nummer i telefonboken. Jag tycker det är kul att träffa nytt folk, och gillar därför inte tanken att vara bunden till nån chey. Ska man binda sig så ska det vara med en riktig jävla trofédonna så man känner att man verkligen inte kan få bättre :fakta

Hmm, känner igen det där!

Alla dras vi ju till olika "sorters" människor varför det e så går nog inte att svara på:va !! Men tur e väl det tråkigt om alla skulle gilla samma:banana

Jag har absolut inget svar på varför dom gillar "badboys", vet bara att under den tiden man var en sk "badboy" så hade man ett stort utbud. När man väl lugna ner sig och blev normal, så var utbudet betydligt sämre.

Troligen är det just spänningen som lockar, vad finns runt nästa hörn osv. Nu har jag en mun som kan prata till sig vad den vill ha endå, så man lider väl ingen nöd, sen känns det som man får dom riktigt schyssta brudarna nu. Alltså, dom som verkligen är något att ha. :)

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti