Jag är inne på min andra mätare och givare nu och den funkar precis lika dåligt som de första.
Det finns + och - och S i bak på mätarhuset. + till + och - till - är inkopplat. Till S har jag dragit en sladd från givaren.
Enligt instruktionerna så ska det fungera nu men det gör den inte. Mätaren hoppar till upp till 40 grader när man drar igång tändningen, men efter det så händer inget.
Vad tror ni?
Det finns + och - och S i bak på mätarhuset. + till + och - till - är inkopplat. Till S har jag dragit en sladd från givaren.
Enligt instruktionerna så ska det fungera nu men det gör den inte. Mätaren hoppar till upp till 40 grader när man drar igång tändningen, men efter det så händer inget.
Vad tror ni?
