Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det har med deras gener att göra, inget de kan rå för!Tysken skrev:Jag har inget problem med invandrare i BMW men däremot ett kraftigt agg mot pilsnerdrickande infödingar som förpestar parkbänkarna runt Solna C, detta pack häckar oftast i klungor om 5-10 "personer" med tillhörande schäferhund och lever på mina pengar till synes helt utan anledning.![]()
Hamnar jag på idiotlistan då?![]()
Tysken skrev:Jag har inget problem med invandrare i BMW men däremot ett kraftigt agg mot pilsnerdrickande infödingar som förpestar parkbänkarna runt Solna C, detta pack häckar oftast i klungor om 5-10 "personer" med tillhörande schäferhund och lever på mina pengar till synes helt utan anledning.![]()
Hamnar jag på idiotlistan då?![]()
HanneZ skrev:Det har med deras gener att göra, inget de kan rå för!
Å andra sidan ligger det nog faan i mina gener att köra för fort, men inte faan får jag statligt bidrag för att genomföra mitt besudlade levende!
Det va alkoholismen jag tänkte på, kom in i matchen!acura skrev:Så det ligger i deras gener att samla sig i klunga och leva på sossbidrag?
HanneZ skrev:Det va alkoholismen jag tänkte på, kom in i matchen!
Folk påstår det, jag tycker personligen det är skitsnack. Vi föds fortfarande med blindtarmen men kroppen har lyckats skapa en gen som gör att man blir sugen på öl på fredag kväll.acura skrev:Kunde inte låta bli på en sån volley. Men är verkligen alkoholism nått som ligger i generna?
HanneZ skrev:Folk påstår det, jag tycker personligen det är skitsnack. Vi föds fortfarande med blindtarmen men kroppen har lyckats skapa en gen som gör att man blir sugen på öl på fredag kväll.
Men jag vet inget som sagt, vissa är offer, andra inte, de flesta valde själva!
/ Hannes
VA!!! E HAN INTE MUSLIM???Pommes skrev:Tänk om Knutby pastorn vore Muslim. Oj, oj, oj vad folk skulle snacka.
Ja, det är väl klart. Yttrandefriheten är grundlagsskyddad och det är mig veterligen ingen som ifrågasätter den. Däremot förväxlas den ofta med friheten att yttra sig utan att bemötas. Nån sån frihet har vi inte.burner skrev:Fan vad denna tråd har glidit från sin ämne, från race med bilar till invandrare
Acceptera att Sverige är ett fritt land där människor får tycka och tänka vad det vill.
sanntur skrev:VA!!! E HAN INTE MUSLIM???
Inte för att jag vet något men jag har fattat det som att visa individer är mer predisponerade för alkoholims än andra - rent genteiskt då. Det lär också gälla hela folkgrupper, som amerikas indianer och eskimåerna. De har helt enkelt mycket lättare att utveckla ett beroende än genomsnittsindividen.HanneZ skrev:Folk påstår det, jag tycker personligen det är skitsnack. Vi föds fortfarande med blindtarmen men kroppen har lyckats skapa en gen som gör att man blir sugen på öl på fredag kväll.
Men jag vet inget som sagt, vissa är offer, andra inte, de flesta valde själva!
/ Hannes
Mjo di lärde påstår ju detta, så man får väl lita på dem. Känns mest som en dålig ursäkt dock...Bingo skrev:Inte för att jag vet något men jag har fattat det som att visa individer är mer predisponerade för alkoholims än andra - rent genteiskt då. Det lär också gälla hela folkgrupper, som amerikas indianer och eskimåerna. De har helt enkelt mycket lättare att utveckla ett beroende än genomsnittsindividen.
Men från det ena till det andra. Många inlägg verkar komma direkt från planeten Urzog 55B, kan du inte skapa ett forum med det namnet och skicka inläggen dit? Jag tror at det skulle vara bra för husfriden på forumet.
HanneZ skrev:Mjo di lärde påstår ju detta, så man får väl lita på dem. Känns mest som en dålig ursäkt dock...
Det finns ingen garanti för att killen KAN köra kurvvägar bara för att han sitter på en R1a , det finn många som bara kan gasa rakt fram men inte hantera hojen när det svänger lite........YamahaJojje skrev:Föra helgen körde vi ifrån en R1:a på kurvig väg med våran AC5:a killen såg duktigt förvånad ut när farsan drog om han.
Bör nog skilja på hur människor reagerar på alkohol samt hur benägna de är att bli beroende. Jag har kompisar som blir jätte aggresiva när de dricker sprit, och jag har kompisar som blir jätte lugna när de dricker sprit!anja skrev:har du sett japaner dricka öl nångång? jag tvivlar inte ett dugg på att det är genetiskt.
för övrigt är dethär en skittråd.
bmwjohan skrev:jag skulle nog vilja påstå att en halvduktig mcförare åker på pisk så in åt helvete av en halvduktigt bilförare på en biltom 90 eller 110väg ifall man kör hoj mot bmw m-power.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |