varför försöka??

• Thread starter Thread starter Veritas
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Tysken skrev:
Jag har inget problem med invandrare i BMW men däremot ett kraftigt agg mot pilsnerdrickande infödingar som förpestar parkbänkarna runt Solna C, detta pack häckar oftast i klungor om 5-10 "personer" med tillhörande schäferhund och lever på mina pengar till synes helt utan anledning. :mad:
Hamnar jag på idiotlistan då? :confused:
Det har med deras gener att göra, inget de kan rå för!

Å andra sidan ligger det nog faan i mina gener att köra för fort, men inte faan får jag statligt bidrag för att genomföra mitt besudlade levende!

Tysken skrev:
Jag har inget problem med invandrare i BMW men däremot ett kraftigt agg mot pilsnerdrickande infödingar som förpestar parkbänkarna runt Solna C, detta pack häckar oftast i klungor om 5-10 "personer" med tillhörande schäferhund och lever på mina pengar till synes helt utan anledning. :mad:
Hamnar jag på idiotlistan då? :confused:

Tror du att de som kommer hit är gratis?

HanneZ skrev:
Det har med deras gener att göra, inget de kan rå för!

Å andra sidan ligger det nog faan i mina gener att köra för fort, men inte faan får jag statligt bidrag för att genomföra mitt besudlade levende!

Så det ligger i deras gener att samla sig i klunga och leva på sossbidrag?

acura skrev:
Kunde inte låta bli på en sån volley. Men är verkligen alkoholism nått som ligger i generna?
Folk påstår det, jag tycker personligen det är skitsnack. Vi föds fortfarande med blindtarmen men kroppen har lyckats skapa en gen som gör att man blir sugen på öl på fredag kväll.

Men jag vet inget som sagt, vissa är offer, andra inte, de flesta valde själva!

/ Hannes

HanneZ skrev:
Folk påstår det, jag tycker personligen det är skitsnack. Vi föds fortfarande med blindtarmen men kroppen har lyckats skapa en gen som gör att man blir sugen på öl på fredag kväll.

/ Hannes

Nej det måste vara bull för annars så hade ju rökning och liknande också legat i generna. Bara det att rökning framkallar ett beroend liiiiite fortare.

jag skulle nog vilja påstå att en halvduktig mcförare åker på pisk så in åt helvete av en halvduktigt bilförare på en biltom 90 eller 110väg ifall man kör hoj mot bmw m-power.
jag har kört lite mot min kompis, som har en bmw m3 321 hästar, och man har fan inte en chans på motorväg och 90-väg ifall det inte är bilar ivägen. när han ligger och pressar rejält i motorvägskurvorna i 260 så inte fan vågar jag göra det också då. man ser vägräcken/träd/stolpar/osv i vägkanten och dom ser jäkligt farliga ut när man ligger en bit på andra sidan 200. ska nog till en förare i stil med ghostrider för att hänga av m-bilar på tomma vägar. en förare som är duktig och mycket vild(inte så rädd om livet).

i raktframrejs vid rödljusen åker m-bilarna dock på pisk som fan.

burner skrev:
Fan vad denna tråd har glidit från sin ämne, från race med bilar till invandrare :va

Acceptera att Sverige är ett fritt land där människor får tycka och tänka vad det vill.
Ja, det är väl klart. Yttrandefriheten är grundlagsskyddad och det är mig veterligen ingen som ifrågasätter den. Däremot förväxlas den ofta med friheten att yttra sig utan att bemötas. Nån sån frihet har vi inte.

Nog för att det finns många färgade människor som kör gamla BMW så finns det också en hel del nissar utan hår och konstiga tecken som kör, just det gamla BMW.

HanneZ skrev:

/ Hannes
Inte för att jag vet något men jag har fattat det som att visa individer är mer predisponerade för alkoholims än andra - rent genteiskt då. Det lär också gälla hela folkgrupper, som amerikas indianer och eskimåerna. De har helt enkelt mycket lättare att utveckla ett beroende än genomsnittsindividen.

Men från det ena till det andra. Många inlägg verkar komma direkt från planeten Urzog 55B, kan du inte skapa ett forum med det namnet och skicka inläggen dit? Jag tror at det skulle vara bra för husfriden på forumet.

Bingo skrev:
Inte för att jag vet något men jag har fattat det som att visa individer är mer predisponerade för alkoholims än andra - rent genteiskt då. Det lär också gälla hela folkgrupper, som amerikas indianer och eskimåerna. De har helt enkelt mycket lättare att utveckla ett beroende än genomsnittsindividen.

Men från det ena till det andra. Många inlägg verkar komma direkt från planeten Urzog 55B, kan du inte skapa ett forum med det namnet och skicka inläggen dit? Jag tror at det skulle vara bra för husfriden på forumet.
Mjo di lärde påstår ju detta, så man får väl lita på dem. Känns mest som en dålig ursäkt dock...

HanneZ skrev:
Mjo di lärde påstår ju detta, så man får väl lita på dem. Känns mest som en dålig ursäkt dock...

har du sett japaner dricka öl nångång? jag tvivlar inte ett dugg på att det är genetiskt.

för övrigt är dethär en skittråd.

YamahaJojje skrev:
Föra helgen körde vi ifrån en R1:a på kurvig väg med våran AC5:a killen såg duktigt förvånad ut när farsan drog om han.
Det finns ingen garanti för att killen KAN köra kurvvägar bara för att han sitter på en R1a , det finn många som bara kan gasa rakt fram men inte hantera hojen när det svänger lite........

anja skrev:
har du sett japaner dricka öl nångång? jag tvivlar inte ett dugg på att det är genetiskt.

för övrigt är dethär en skittråd.
Bör nog skilja på hur människor reagerar på alkohol samt hur benägna de är att bli beroende. Jag har kompisar som blir jätte aggresiva när de dricker sprit, och jag har kompisar som blir jätte lugna när de dricker sprit!

bmwjohan skrev:
jag skulle nog vilja påstå att en halvduktig mcförare åker på pisk så in åt helvete av en halvduktigt bilförare på en biltom 90 eller 110väg ifall man kör hoj mot bmw m-power.

Om du växlar ner och vrider max på rullen vid 90km/h så kommer BMW'n att försvinna i backspegeln även om den har 500HK, annars är det fel på din hoj.

Vad gör din hoj 90-250km/h ?, 1/3 av tiden av vad M3'an gör ?.
Då har du redan fått ett bra försprång och efter ett stund så lägger du dig i högerfilen och väntar in din polare, racingen är avklarad och han blev avhängd :Bugar :Bugar

Jag har ingen repekt alls för dessa BMW M bilar, innan jag hade hoj så fanns det lite respekt men nu är det som bortblåst :lol :lol :lol, vad kan det bero på ?

Last edited:
Börjar bli lite småtrött på moralkompaniet här på forumet som så fort någon lite mindre verbalt bevandrad slänger sig med en term eller jargong som inte faller i smaken så ska denne sågas, helst vid fotknölarna.

Vet inte vilken värld ni (Chrille, Bingo, T-rex...ja alla som har ett behov av att uppträda så politiskt korrekt) lever i men jag förstår precis vad personen ifråga menar när han skriver "bönrullare" eller "mattflygare" i en M3:a utanför ett välbekant förortsområde. Det måste dock verkligen inte alls betyda att personen ifråga hatar alla med mörkare hy.

Något som däremot kan få folk att bli förbannade och säga sådant som de inte menar är när de påtvingas krystade moralkakor av personer som inte sällan har ett behov av att vilja "verka vara" goda (inte sällan politiker som saknar civilkurage)

Vad BMW mot 200 kh hoj på gata beträffar så lär det väl varit rakt fram race från ett rödljus och inte Bogesundsvägen.

/Olzki

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Back