varför försöka??

• Thread starter Thread starter Veritas
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Veritas skrev:
Varje gång man åker utanför tensta rinkeby så kommer det en bönrullare eller mattflygare med sin M3:a eller gamla M5:a och ska köra ikapp.... undrar varför dom är så in i helvete dumma i roten och inbillar sig att dom utgör ett hot mot en hoj med närmare 200 hk.. det slår aldrig fel.. :fatta!
vill se dig möta en M3a på en kurvig väg och köra skiten ur den....

visst är det kräm i en BMW M bil men det är ju bara å glömma mot en hoj :) känner igen de där i sthlm, när ja hade min trötta BMW 525 Touring en sväng i sthlm så kommer det upp en Honda Civic å vill rejsa.. typ dude.. kolla kombi.. ragga annan snubbe å rejsa med ;) sen i Kista så har vi en rondell.. man undrar om dem tror att det är speedway där som dem försöker hänga upp sina bakhjulsdriva bilar ;) allt från Suzuki Swift till Merca.. tokiga de där :) (vet att suzukin inte är bakhjul) :va

wdac skrev:
visst är det kräm i en BMW M bil men det är ju bara å glömma mot en hoj :) känner igen de där i sthlm, när ja hade min trötta BMW 525 Touring en sväng i sthlm så kommer det upp en Honda Civic å vill rejsa.. typ dude.. kolla kombi.. ragga annan snubbe å rejsa med ;) sen i Kista så har vi en rondell.. man undrar om dem tror att det är speedway där som dem försöker hänga upp sina bakhjulsdriva bilar ;) allt från Suzuki Swift till Merca.. tokiga de där :) (vet att suzukin inte är bakhjul) :va
vill se dig oxå hänga av en M3a på kurvig väg

Min erfarenhet säger mej att möta en M3a eller 5a i ett röd ljus så får man faktist tänka sig för lite. För missar man starten eller missar en växel så är han före, framförallt om det börjar gå en 170. På kurvig väg så ska man vara skit säker hoj åkare för att hänga av en M3a med en bra förare i. Men men det flesta som har M3or kan oftast inte köra. Men dom finns och man åker på däng varje gång om det inte råkar vara min favorit väg.

Och det är ganska så jobbigt när mätaren pekar på 260 och M5an vill köra om. Nog är det pulver i dessa bilar.

blom skrev:
vill se dig oxå hänga av en M3a på kurvig väg
mja de vette fan om de går kanske med med min kombi ;) men va ja menar är i den vanliga situationen.. vid ett röljus med lämplig raksträcka.. det är bara där dem utmanar :) inte ofta de kommer en bil å vill rejsa på en kruvig 70väg så där hipphapp :)

Ser inte problemet? Själv älskar jag när någon vill köra ett race och blir jag frånkörd så var det ändå lika kul :)

Rammstein skrev:
Ser inte problemet? Själv älskar jag när någon vill köra ett race och blir jag frånkörd så var det ändå lika kul :)
om du har blivit av med kortet 4gånger så borde du vinna lite oftare medtanke på att du verkar ha farten iaf ;)

Det är väldigt mycket DOM [tm] i denhär diskussionen.
Jag undrar bara vilka vi är. :5sure

gladh

Snacka om problem ni killar har asså..blir utmanade av M5:or och M3:or...Kom till ljusterö föresten, en lördag eller fredag kväll..då får ni gamla 240s (med mer än 1 grundfärg) att räjsa med... :tummenupp

Det är lika roligt varje gång att se folk försöka räjsa med dom skorvarna.. :kocko

Drog en 320i med min 125a på en rätt kurvig väg..han släppte förbi mig efter 3km genom att blinka till vägkanten. Klarar min lilla moppe det, ska nog ni kunna sätta dom på plats en gång för alla..så kanske vi slipper deta i-lands problem i framtiden :tungan

Har själv blivit omkörd av en M5 på motorvägen.

En Alpina B3 med tjock V8 i har ni ingen chans mot :cool:

tycon1 skrev:
Klarar min lilla moppe det, ska nog ni kunna sätta dom på plats en gång för alla..så kanske vi slipper deta i-lands problem i framtiden :tungan
Ett större problem är hur vi blir av med moppefuckona och deras fantasier.

Veritas skrev:
Varje gång man åker utanför tensta rinkeby så kommer det en bönrullare eller mattflygare med sin M3:a eller gamla M5:a och ska köra ikapp.... undrar varför dom är så in i helvete dumma i roten och inbillar sig att dom utgör ett hot mot en hoj med närmare 200 hk.. det slår aldrig fel.. :fatta!

JA JÄVLA NEGRÖR OCH SIJENARE! ATT DEM ALLDRIG LÄR SEJ! SLÅR ALDRIG FEL! :fatta!

Personligen tycker jag det är kul att få sätta folk på plats. Oavsett om de bär turban eller ej.

Se upp i området däromkring - trafikförsäkring är inte vanligt förekommande, inte heller kunskap om typ trafikregler heller.

Hur man ser att de är syrianer? (som faktiskt oftast är kristna) är att de har enorma näsor , påminner lite om hajfenor i profil...

själv bott där...

Mavve skrev:
Har själv blivit omkörd av en M5 på motorvägen.

En Alpina B3 med tjock V8 i har ni ingen chans mot :cool:

Öhh... Har ägt en BMW Alpina B3, inte f*n satt det någon V8:a i den inte. Däremot en rak 6:a på 250 pållar. Det är nog värre med en B10:a eller likanade...
Visserligen hade min fula bil en toppfart på 255+, så visst gick det undan... :banana

Last edited:
Att ni ens snackar om M3 och M5 :kocko . Har ni inte varit i Malmö? Då vet ni för f*n vad det står för Blatte Mit Wagen (om jag får säga det :3freak ) och kallas även för "pizza racer". Inte en normal människa kör BMW.

Status
Ej öppen för fler svar.
Back