Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
vill se dig möta en M3a på en kurvig väg och köra skiten ur den....Veritas skrev:Varje gång man åker utanför tensta rinkeby så kommer det en bönrullare eller mattflygare med sin M3:a eller gamla M5:a och ska köra ikapp.... undrar varför dom är så in i helvete dumma i roten och inbillar sig att dom utgör ett hot mot en hoj med närmare 200 hk.. det slår aldrig fel..![]()
vill se dig oxå hänga av en M3a på kurvig vägwdac skrev:visst är det kräm i en BMW M bil men det är ju bara å glömma mot en hojkänner igen de där i sthlm, när ja hade min trötta BMW 525 Touring en sväng i sthlm så kommer det upp en Honda Civic å vill rejsa.. typ dude.. kolla kombi.. ragga annan snubbe å rejsa med
sen i Kista så har vi en rondell.. man undrar om dem tror att det är speedway där som dem försöker hänga upp sina bakhjulsdriva bilar
allt från Suzuki Swift till Merca.. tokiga de där
(vet att suzukin inte är bakhjul)
![]()
blom skrev:vill se dig oxå hänga av en M3a på kurvig väg
Pommes skrev:Tänk om Knutby pastorn vore Muslim. Oj, oj, oj vad folk skulle snacka.
mja de vette fan om de går kanske med med min kombiblom skrev:vill se dig oxå hänga av en M3a på kurvig väg
om du har blivit av med kortet 4gånger så borde du vinna lite oftare medtanke på att du verkar ha farten iafRammstein skrev:Ser inte problemet? Själv älskar jag när någon vill köra ett race och blir jag frånkörd så var det ändå lika kul![]()
Ett större problem är hur vi blir av med moppefuckona och deras fantasier.tycon1 skrev:Klarar min lilla moppe det, ska nog ni kunna sätta dom på plats en gång för alla..så kanske vi slipper deta i-lands problem i framtiden![]()
Veritas skrev:Varje gång man åker utanför tensta rinkeby så kommer det en bönrullare eller mattflygare med sin M3:a eller gamla M5:a och ska köra ikapp.... undrar varför dom är så in i helvete dumma i roten och inbillar sig att dom utgör ett hot mot en hoj med närmare 200 hk.. det slår aldrig fel..![]()
Mavve skrev:Har själv blivit omkörd av en M5 på motorvägen.
En Alpina B3 med tjock V8 i har ni ingen chans mot![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |