Varför detta hatiska krig mellan SH-medlemmar?

Har ni förstått att det är dags?

• Antal röstningar
    0
Jag fattar inte men jag vet att LOK är kewla. LOK står när andra faller.
Och jag sätter en hundring på att sandströmmaren kan uppvisa en snabbare tid (tagen med laptimer såklart) än vad The man kan.
Vem sätter emot? Jag tar bara ett motbud.

PÅ festivalen var det precis tvärt om, LOK föll men dom flesta andra stog kvar :D

Jag håller med. Vi pratar om din tråd ist. :)

När du va i varberg och körde lite. hade tråkigt å ingen att köra med. Körde runt lite och såg en -06 GSXR komma körandes som såg lite vilsen ut, körde efter och körde om, personen i fråga började köra efter.

Du körde kanske 2 mil, sedan kom du till en korsning, som går vidare mot en väg ditåt du bor. Där vinkade du in honom och vi går av hojjarna och hälsar på varandra.

Va spännande! :) Hade ni sex?

Hahaha, 1-0 till Roller

Haha, 3-0 till rövslickarna...

Rövslickare? Vad grundar Du det på?

Kan hålla med att det finns en mentalitet här på SH att hylla diverse bultenpiloter och dylika avarter som gudarnas Gud, det kan vi tycka olika om. Känner mig dock inte som en av dessa och därför bör inte mitt inlägg klassas som rövslickeri heller!:)

Vem är snyggast på SH, snyggaste tjej på SH, potatoes MC är jobbiga osv. Intresanta trådar. Ger verkligen kollektivet nånting att suga på.. Mer skrevbilder och annat uppskattas :tummenupp

ROLLER!!!! Vem var nu snabbast eller dom lyckades inte klocka babyblue för det fanns inte så många suffror på tidtagaruret? :tungan

Det blir så krångligt så därför skrev jag såhär i första posten.

Nu har jag slagit vad med Maffan, du får hitta något eget offer.

Rövslickare? Vad grundar Du det på?

Kan hålla med att det finns en mentalitet här på SH att hylla diverse bultenpiloter och dylika avarter som gudarnas Gud, det kan vi tycka olika om. Känner mig dock inte som en av dessa och därför bör inte mitt inlägg klassas som rövslickeri heller!:)

Ditt inlägg klassas som rent rövslickeri oavsett hur du känner eller inte känner.
Face it, du har bajs på tungan.

ROLLER!!!! Vem var nu snabbast eller dom lyckades inte klocka babyblue för det fanns inte så många suffror på tidtagaruret? :tungan

Är du med i matchen eller?
Actionpics - Gotland ring.... Snabbaste tiden mätt av laptimer. Förstår vi varandra?

Kör dom ens i samma grupp?
Spelar det någon roll? Krångla inte till saker för det verkar vara svårt nog ändå.

Nyheter
MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

Back