Vilken grym dag!

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Va i varberg och körde lite idag. hade tråkigt å ingen att köra med. Körde runt lite och såg en -06 GSXR komma körandes som såg lite vilsen ut, körde efter och körde om, personen i fråga började köra efter.

Vi körde kanske 2 mil såhär, sedan kommer vi till en korsning, som går vidare mot en väg ditåt jag bor. Där vinkar jag in honom och vi går av hojjarna och hälsar på varandra.

En av de mest ödmjuka och trevliga personer jag någonsin träffat - Barett .

Vi drog hemmåt mitt föräldrarhem, tog kaffe å fika, satt å snackade me morsan och farsan, sedan drog vi en riktigt skön runda genom skogar och instängda landskap i ett par mil. Återvände sedan till Varberg å snackade lite å softade.

En av de roligaste mc-dagarna jag haft. Tänk om alla vore så öppna och bara hängde me på en runda.

Grymt bra Barett @SH

Last edited:
Brukar fundera på det att när man är ure och åker så vinkar man glatt till varandra men när man stannar och tex tar en fika så vågar man inte prata med varandra... Fast att man har exakt samma intresse! Kanske bara är så i Sthlms området eller?

duccen900ss skrev:
2353350 Brukar fundera på det att när man är ure och åker så vinkar man glatt till varandra men när man stannar och tex tar en fika så vågar man inte prata med varandra... Fast att man har exakt samma intresse! Kanske bara är så i Sthlms området eller?

Samma överallt skulle jag gissa. Idag va det nog så att både jag å han va jävligt trötta på att köra runt ensamma å sket i att vara blyga :) Sånt skulle hända oftare, då skulel jag trivas på vägarna bra mycket mer

duccen900ss skrev:
2353350 Brukar fundera på det att när man är ure och åker så vinkar man glatt till varandra men när man stannar och tex tar en fika så vågar man inte prata med varandra... Fast att man har exakt samma intresse! Kanske bara är så i Sthlms området eller?
Visst e det lite så, men sen betyder ju inte vinken att man är tjenisar, mera att det är fri väg bakom mig vid mötet. Eller?

Edit:
I dag tyckte jag crom gubbarna vinkade extra mycke, men det va jag som gjort det klassiska - Glömt Blinkersen på.

Last edited:
manligt vänskap i läder, sen presenterade du honom för dina föräldrar :va

"love is in the air...."

:arsele

:D

hah =) Va nog fel att visa mitt nöje på detta forum. Alla verkar lida av bögfobi eller något liknande. Kanske för små penisar ;)

vbg_snake skrev:
2353853 hah =) Va nog fel att visa mitt nöje på detta forum. Alla verkar lida av bögfobi eller något liknande. Kanske för små penisar ;)

Dom är bara avundsjuka....

Låter som en riktig höjdar dag du hade....
Önskar man var lika "modig"

vbg_snake skrev:
2353853 hah =) Va nog fel att visa mitt nöje på detta forum. Alla verkar lida av bögfobi eller något liknande. Kanske för små penisar ;)
Nädå, skit i freaksen som påpekar sådant. Även fast det vore lätt.

Det är härligt och höra att det finns trevliga människor därute.

dwestlund skrev:
2353439 Visst e det lite så, men sen betyder ju inte vinken att man är tjenisar, mera att det är fri väg bakom mig vid mötet. Eller?

Edit:
I dag tyckte jag crom gubbarna vinkade extra mycke, men det va jag som gjort det klassiska - Glömt Blinkersen på.

Att det är fri väg bakom mig? Hmmm, har aldrrig tolkat det så, mer som en hälsning mc-folk emellan, sen att man gör "peace" om bängen är i trakten...eller?

vbg_snake skrev:
Tänk om alla vore så öppna och bara hängde me på en runda.

:fakta Ibland får man intrycket av att folk är rädda att göra bort sig och "vara dumma i huvet" när man fikar etc, gör det till en större grej än vad det är.

Låter som en bra dag!
Men det känns iaf som mc-folk håller ihop, stannar man för tankning så kan man ju alltid prata med nån mc-åkare :tummenupp

Offtopic: Var ligger bra vägar runt Varberg?
Kollade karta igår å kände igen Lygnern men det är ju vid Kungsbacka
Här från Jönsköping tar man ju lämpligast vägen mot tranemo(underbar)
Men efter Kinna sen är man ju lite lost ...
Lämpliga vägar?

vbg_snake skrev:

Jag gissar att det är mer skämt än allvar i vissas inlägg :) Men jag tycker att det var vågat! Kul iniativ!

Nyheter
MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

Back