Varför blir man alltid upphunnen av zombies?

Calmanders

U'll never catch me alive!
Gick med
25 Jan 2005
Hoj
954 Fighterblade -03
Som rubriken lyder. Hur kommer detta sig? När man blir jagad av zombies så hinner dom alltid ifatt en, fast man sprungit 2km genom dimmiga skogen till bilen och sedan kört i 220 i flera mil innan man är hemma. Och tro fan att den jäveln står bakom kylskåpsdörren efter det att jag öppnat kylen för att ta en kall och lugna mig. Hur kommer det sig egentligen? :va

Dom springer snabbt ny för tiden, kolla in Dawn of the Dead tex!
18379353.jpg

Du måste ju skjuta dem i huvudet! :fatta! :kulspruta

n00b

Jo, dom brukar ju få smaka
14_inch_gun.gif

Men jag siktar nog för dåligt.

Alltid? Hur många gånger har du varit med om det?

Minst en gång i veckan.

Alla monster är snabba som fan när man inte ser dem!

Wo-ho, tell me about it...

Heroin sabbar din kondis. Syra är bättre :fakta

Heroin äro djävfulens påfund. Crack är bättre.

Dom springer snabbt ny för tiden, kolla in Dawn of the Dead tex!
View attachment 224439

Ja, dom är ju dom jobbigaste. Tacka vet jag ol'school-zombies.

Last edited:
Bästa i alla zombie rullar är att folket som flyr bygger fästningar pansar bilar osv osv. men zombiesarna lyckas alltid ha sönder dem med sina bara händer. Man tycker att om de viktigaste man har att gör är o överleva borde man ta sig tiden och göra skyssta svetsfogar:P

Bästa i alla zombie rullar är att folket som flyr bygger fästningar pansar bilar osv osv. men zombiesarna lyckas alltid ha sönder dem med sina bara händer. Man tycker att om de viktigaste man har att gör är o överleva borde man ta sig tiden och göra skyssta svetsfogar:P

Kampzombies är inte att leka med!

Det jag undrar är vad fan äter zombies egentligen?! Jag menar, dom jagar oss vanliga människor hur jävla länge som helst, sen nöjer dom sig med ett litet bett. Wtf liksom? Varför käkar dom inte upp en? Varför bara ett litet bett? Ät ordenligt för helvete era idiotiska zombiefanskap! Ingen tjänar på att ni bara tar ett litet bett! Det som händer när en zombie tar ett litet bett som dom alltid gör är ju att det blir ju en zombie till, en mage till att mätta = mindre mat för sig själv. Ät upp hela människor istället. Idiotjävlar.

Och varför i helvete tömmer inte en vampyr en människa på allt blod, häller upp några flaskor och lägger i kylskåpet? Eller nåt. Visst, blod direkt från en människa är mycket godare än sånt som blivit upptinat i micron till 37 grader men man slipper allt det där jobbiga jagandet och kostnaden för slippapper sjunker oerhört fort med den metoden då tänderna inte behövs slipas på hela tiden.

Jag hade funkat mycket bättre som zombie eller vampyr än dom som finns idagens läge. Helt värdelösa är dom ju. Synd att jag trivs så mycket med att vara en varulv.

Jag brukar bjuda dem på den här skottsalvan när dom är i vägen:yoparty :yoparty :yoparty

[YOUTUBE-ID]7wg1pFNwTOE[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Vad snackar du om drysen, zombies sliter ju folk i stycken. Inget litet bett.

Gör dom ju inte. KOlla Dawn of the dead, småbett, visserligen blir det många bett för det är endel zombies som kommer och gnager. Men dom käkar ju aldrig upp nån ordentligt. Likaså i 28 days/weeks later, små bett. Och mesarna i Resident Evil? Dom springer ju inte ens. Mesigt.

Det finns ju vissa grundläggande regler när det gäller Zombier och -filmer.

1. Det måste alltid komma någon smitta från en meteorit, svartkonst, militär forskning eller liknande i filmens inledning.

2. Zombier dödar man genom att antingen hugga av huvudet, förstöra hjärnan eller lemlästa svårt.

3. Du blir alltid smittad av att bli biten och det finns inget motgift.

4. Zombier är alltid långsamma utom när de är väldigt nära eller inte är i bild. Undantag från den regeln får aldrig göras utom när det anses nödvändigt.

5. Hjälten ska vara en medelmåtta eller sämre.

6. Hagelbössan och/eller motorsågen måste vara med.

7. Någon eller några av hjältens närmaste vänner måste alltid bli biten. I bättre zombiefilmer tvingas hjälten alltid att använda motorsågen på dem.

8. Minst en av huvudpersonerna måste överleva till slutet av filmen. Eller inte.

9. Någon eller några av zombierna måste dödas på ett sätt så att publiken skrattar.

10. Fordon får starta men aldrig direkt. Om dom startar måste de krascha där det är massor av zombier.

/Mr. zombie

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...