Det jag undrar är vad fan äter zombies egentligen?! Jag menar, dom jagar oss vanliga människor hur jävla länge som helst, sen nöjer dom sig med ett litet bett. Wtf liksom? Varför käkar dom inte upp en? Varför bara ett litet bett? Ät ordenligt för helvete era idiotiska zombiefanskap! Ingen tjänar på att ni bara tar ett litet bett! Det som händer när en zombie tar ett litet bett som dom alltid gör är ju att det blir ju en zombie till, en mage till att mätta = mindre mat för sig själv. Ät upp hela människor istället. Idiotjävlar.
Och varför i helvete tömmer inte en vampyr en människa på allt blod, häller upp några flaskor och lägger i kylskåpet? Eller nåt. Visst, blod direkt från en människa är mycket godare än sånt som blivit upptinat i micron till 37 grader men man slipper allt det där jobbiga jagandet och kostnaden för slippapper sjunker oerhört fort med den metoden då tänderna inte behövs slipas på hela tiden.
Jag hade funkat mycket bättre som zombie eller vampyr än dom som finns idagens läge. Helt värdelösa är dom ju. Synd att jag trivs så mycket med att vara en varulv.