Dawan
Medlem
Har annonserat ut min 660 -06 och den verkar inte vilja bli såld, vad är det för fel på min annons. Hjälp mig!
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=23541
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=23541
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Sitter i samma sits. Vill förstås få den såld nu i höst men räknar kallt med att det blir kvar till våren, har fått totalt 3 mail på 2 månader av lite halvintresserade. Tur man har garage![]()

jag kan ta den om du tar min fula flickvän i inbyte haha kan till och med lägga 5000kr i mellan ^^

Då lär du nog visa en bild på bytesvaran först!![]()
han har försökt att byta henne mot min hoj också.
Så ser hon ut.
![]()
The deal is off!!![]()

Jag reagerade direkt på priset och bilderna. Eller priset vet jag inte så mycket om på KTM. Det verkar variera hej vilt utan logik. Men bilden på hojen ser inte så inbjudande ut. Lite mörk och tråkig från en väldigt tråkig vinkel.
Ordna med ett antal bättre bilder och justera priset lite. Samt ta bort gummiskyddet på avgasröret! Jag tittar på motard och gummiring på avgasröret = jag har inget emot att klota.. Visst är många motarder klotade både två och tre gånger. Och visst ska det inte vara förödande om det inte varit så farliga klotningar. Men det oroar åtminstone mig lite.
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |