Varför blir den inte såld

Får du inte den såld har du satt för högt pris.

Glöm inte heller att marknaden är ganska rejält mättad med KTM cyklar.
Fan. Alla utom jag verkar ju ha en:va

Den är för dyr. Hade ute min 05:a i somras för 42000. Inte en käft som ringde. Slutade med att jag bytte in den.

För dyr... Och att ett skinnställ ingår i priset gynnar ju ingen annan en just den som har str 50. vilket inte alla har. så bort med skinnstället o sänk priset betydligt. Har du tur kanske du kan få 50K på våren.

Det är nog många som har samma problem just nu, snö utanför dörren vem, banken konkursfärdig, ingen vinst på Trisslotten, ja då prioriterar man inte hojköp, sen om priset är högt ja då blir man försiktig.

jag fick en 625-05 med motard/endurokitt som endast gått 30h för 44 loppor. 58 känns väldigt högt.

Sitter i samma sits. Vill förstås få den såld nu i höst men räknar kallt med att det blir kvar till våren, har fått totalt 3 mail på 2 månader av lite halvintresserade. Tur man har garage :D

Sitter i samma sits. Vill förstås få den såld nu i höst men räknar kallt med att det blir kvar till våren, har fått totalt 3 mail på 2 månader av lite halvintresserade. Tur man har garage :D

Kan inte ett skit om din hoj men en hastig blick på Blocket säger mig att man bör kunna få en 04-06 för mellan 35-50 k.
Ska du köpa annan hoj så tror jag inte du förlorar så mycket på att byta in. Den tiden är förbi när handlarna kom undan med skambud.

Är nog en kombination av att det börjar bli vinter, för högt pris samtidigt som nya smc:n finns som drar ner priserna på gamla LC4:an. Om du sänker 5-10 k så är det nog rätt pris för att kunna få sålt just nu tror jag. Väntar du till i vår så är den dessutom ett år äldre. Begmarknaden kan vara grym ibland. :näsblod

Edit: Dessutom hänger inte alla hojintresserad på SH och söker på annonser. Lägg ut den på blocket så har du mkt större chans att få den såld, 80 kr är inte mkt pengar i sammanhanget.

Last edited:
Vet inte prisbilden på KTM men får man inte varan såld så brukar priset vara fel.

Men är du i desperat behov av pengar så kan jag köpa den av dig för 20000 :pannkyss

Tror det är din formulering "och startar enkelt".. Hade själv en -05a, det var ingen dans på rosor att sparka igång eländet.. ;)

Skämt åsido.. Priset är kanske högt osv..

Jag reagerade direkt på priset och bilderna. Eller priset vet jag inte så mycket om på KTM. Det verkar variera hej vilt utan logik. Men bilden på hojen ser inte så inbjudande ut. Lite mörk och tråkig från en väldigt tråkig vinkel.

Ordna med ett antal bättre bilder och justera priset lite. Samt ta bort gummiskyddet på avgasröret! Jag tittar på motard och gummiring på avgasröret = jag har inget emot att klota.. Visst är många motarder klotade både två och tre gånger. Och visst ska det inte vara förödande om det inte varit så farliga klotningar. Men det oroar åtminstone mig lite.

Då lär du nog visa en bild på bytesvaran först! :fakta

han har försökt att byta henne mot min hoj också.

Så ser hon ut.
ghetto-prom-fat-black-girl.jpg

Jag reagerade direkt på priset och bilderna. Eller priset vet jag inte så mycket om på KTM. Det verkar variera hej vilt utan logik. Men bilden på hojen ser inte så inbjudande ut. Lite mörk och tråkig från en väldigt tråkig vinkel.

Ordna med ett antal bättre bilder och justera priset lite. Samt ta bort gummiskyddet på avgasröret! Jag tittar på motard och gummiring på avgasröret = jag har inget emot att klota.. Visst är många motarder klotade både två och tre gånger. Och visst ska det inte vara förödande om det inte varit så farliga klotningar. Men det oroar åtminstone mig lite.

Tycker nästan tvärtom, om man lägger massa saker för att skydda hojen som tex crashpuckar osv så tror jag att man är mer rädd om hojen.
Finns det någon motard som inte är buskörd...

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back