wonderwizard
Tjuvjägare
Yamaha YZF-R1: Byte fyra insugsventiler efter 2000mil p.g.a. någon form av materialutmattning som gjort dem kortare(!) och därmed ökat spelet (i ett fall till över en mm).
var detta på en 05:a ? hört att det hänt på flertalet 05
och varför lämna ägaren inte in den på Yamaha på garantin ? eller du jobbar på YC ?
Har svårt att tro att jag blev lurad. Gick hur fint som helst maskinellt, inga missljud eller nånting.
Av med topp och renovera den, när toppen ändå var av var det ju lika bra att kolla kolv m.m tänkte man. När cylindern plockades av ramlade kolven ner i 4 delar. Även vevstake var krökt.