Varför är du online just nu?

Vad görs uppe idag då? Är det samma lata samhällsfientliga sjusovare idag som igår? :D

ju maddafakkin bet! :yoparty

Skulle du fortf. vara vaken så kan jag hjälpa dig lite på traven. Betong köps i kubik. 1 kubik väger styvt 1700kg och betingar ett pris mellan 1000-2500:- beroende på kvalitet, mängd samt dina möjligheter till rabatt. Natti natti nu :tummenupp

Själv äter jag frukost och är redan försenad till jobbet :näsblod

Najs, såg ett tonpris på dryga tusingen o nöjde mig med det..
Undra va man får i mängdrabatt om man snackar kiloton. På tal om det, hur mkt väger öresundsbron?
Detta måste vi kolla upp!

ja har skolkat från skolan idag och sovit hela dan, e rätt sliten så ja har tagit lite "ledigt". Va o sprang innan vid elva så när ja väl kom hem va ja pigg o fastna här me er. :D

ska iaf stanna hemma i mon osså. därför ja fortf e uppe. hehhee....

ja har skolkat från skolan idag och sovit hela dan, e rätt sliten så ja har tagit lite "ledigt". Va o sprang innan vid elva så när ja väl kom hem va ja pigg o fastna här me er. :D

Var på gymmet till kvart i ett, har inte ens slängt in mig i duschen än bara för att det är nu det är trevligt på forumet. Alla torra stofiler ligger och sover sen länge. :yoparty

Var på gymmet till kvart i ett, har inte ens slängt in mig i duschen än bara för att det är nu det är trevligt på forumet. Alla torra stofiler ligger och sover sen länge. :yoparty

:hihi :hihi :rofl :fart

Okej okej okej.. jag ska hoppa in nu. Tjôta!:mad:

Kanske skulle passa på att ta lite fler nakenbilder till fröken att snaska på när jag ändå är avklädd. :hihi

:crash :drool åh yes pls!! :D

Jag har bara allmänfuckad dygnsrytm, men som tur är börjar jag sent och har kort uppstartssträcka...

Har just kollat klart på American Chopper reprisen för i kväll...

Hempermiterad så då kan man ju passa på att vända på dygnsrytmen totalt :näsblod

Jag har bara allmänfuckad dygnsrytm, men som tur är börjar jag sent och har kort uppstartssträcka...

Har just kollat klart på American Chopper reprisen för i kväll...

Hehe, samma här...
Blev ju riktigt trevlig tjejhojen! Men satan vilken labil arbetsplats... :D

Well, ska upp tidigt som aset imorrn så nu ere väl bäst man skärper sig, natti.

Van att vakna nu men idag blir jag hemma, blev bara 2 dagars jobb denna vecka.:mad:
Får käka en macka o pilla navel i 2månader... kan funka det med:näsblod

Du kan ju skolka lite här hemma i soffan bredvid mig istället:tummenupp

Last edited:
Najs, såg ett tonpris på dryga tusingen o nöjde mig med det..
Undra va man får i mängdrabatt om man snackar kiloton. På tal om det, hur mkt väger öresundsbron?
Detta måste vi kolla upp!

Såg du pris i ton var det nog för torr cement. Betong (cement, vatten, ballast och tillsatsmedel) går alltid i kubik. Felet med prislistorna på nätet är att dom inte inkluderar lossning, tid, frakt osv. En bra betong går på 2-3k/kubik innan den är i formen.

Oh, BTW, 2 600 000 ton inkl. armering är vikten på bron. 970 000kubik betong gick åt :näsblod :kunskapsbank

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra