Varför är du online just nu?

Mc underhåll - kör året runt med korta stopp i depån - har bara ett fordon.

Oljebyte och ventilinställning inplanerat och nyss klart så pållen er redo att springa ut i solnedgången me sin riddare imorgon.

Är nattuggla. Sitter och jobbar med datorn och kan lika gärna sitta och vara lite dryg på ett forum samtidigt :hihi . Men nu är det dags för ett par Entourageavsnitt innan sängen. Satanaa vad grymt Entourage är! :tummenupp

Här är klockan bara 18.45.

Har precis ätit middag och sitter nu på kontoret och förbereder morgondagens jobb.

Sitter och letar motiv till en tatuering som är mc relaterad, samt att jag varvar med att spela motogp -08

Samma här....får skit av min tjej för att jag sitter uppe för sent....men vad gör man när man är en nattuggla....

Jag "vill" lägga mig men kommer istället på "måsten" som att börja luska i vad man får ge för ett ton betong.. :va

Här är klockan bara 18.45.

Har precis ätit middag och sitter nu på kontoret och förbereder morgondagens jobb.

Hur är vädret i Helsingborg så här års?

ska jobba först på onsdag.
Så sitter och kollar på savants och spelar poker :tummenupp

Jag "vill" lägga mig men kommer istället på "måsten" som att börja luska i vad man får ge för ett ton betong.. :va

Skulle du fortf. vara vaken så kan jag hjälpa dig lite på traven. Betong köps i kubik. 1 kubik väger styvt 1700kg och betingar ett pris mellan 1000-2500:- beroende på kvalitet, mängd samt dina möjligheter till rabatt. Natti natti nu :tummenupp

Själv äter jag frukost och är redan försenad till jobbet :näsblod

Jag har varit uppe i en timme drygt. Efter att ha jobbat natt en vecka i sträck blir dygnsrytmen fucked up ordentligt. Frugan sover och kommer väl vakna lagom tills jag måste sova igen...

Just nu har jag kommit hem från jobbet och dumsurfar för att varva ner litegranna.

Vad görs uppe idag då? Är det samma lata samhällsfientliga sjusovare idag som igår? :D

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti