varför är banhojar så billiga?

tja

bmwjohan skrev:
passar på och fråga dig lite om din hoj. eftersom du erbjuder de prylar du gör antar jag att din fighter är en r1'a.

när man kör streetfighterstuket, hur mycket större luftmotstånd får man då? alltså jag förstår ju att du inte kan svara i % eller nått sånt, men märks det mycket? tappar man mycket i toppfart och prestanda över 200? jag skulle mycket väl kunna tänka mig att köra streetfighter men jag vill inte tappa högfartsegenskaper på motorvägarna för jag tycker att det är underbart att ligga och löda 200+ på motorvägar.

har du drevat ner din någonting?
Jodå det är en fighter och med min drevning går den inte i 200 åkte orginal drevning förut toppa väl 240-250 men vandra lite hur som helst och det är inte skönt att åka fort med en fighter.
Har 58 drev bak det vill säga en pizza :)

Lättast är ju å kolla så att det finns ett regpapper på din rr dröm utan det kommer du nog inte så långt...
bara ett litet tips...

Har en gammal rookieräser själv och har inte haft några problem med den. Det gäller väl att kolla skicket och provköra ordentligt när man ska köpa... som med vilken hoj som helst.

En hoj behöver ju knappast vara slutkörd för att den gått 5-10 tävlingar.

Köp en räjsad som har originalkåpor till och som varit reggad så är det inga problem med lysen och sånt. Sen är det ju bonus om man får lite kraschkåpor och sånt för bandagar :yoparty

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park