Silwer
för******
så du testar inte toppfarten på crossbanan alltså?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Silwer skrev:hehe, är det anledningen det
Fins billiga gat R1or med om det är en sån du vill ha, inte 35 tusen kanske men 45 tusen har jag sett flera nittiåttor för.
Men det är ofta långmiare med en o annan skavank, och vi vet ju hur förträffligt lådorna håller på dem.
Kamikaze kid skrev:Bankörd hoj är ofta oreggad!
Väl använd, hårt körd, jordfräs funktionen kan vara ordentligt testad!
Gat hojar är oftast bättre skötta med orginal lack puts och inte så ofta omkull kastad....
Och så reggade förståss!
Där av pris skillnaden!
Silwer skrev:så du testar inte toppfarten på crossbanan alltså?
John Holmes skrev:Det är väl inte banhojarna som är billiga utan gathojarna som är dyra![]()
R1 -98 för 65 papp :kocko
bmwjohan skrev:jag har tänkt ha hojen till att köra på gata och bana med. jag är dock inte för fem öre ute efter att posera utanför något café så jag bryr mig inte om ifall det finns lite repor. men jag vill absolut inte ha någon hoj som är remsne. det är väl det där med att fixa dit lysen och blinkers och sånt som blir det största problemet isåfall.
Silwer skrev:jo de är dåliga, blir alla växlar tröga så är det den lilla fjädern, men minst lika vanligt är att 2an rammlar ur vid pådrag och då är det bar att öppna hela skiten.
John Holmes skrev:Det är väl inte banhojarna som är billiga utan gathojarna som är dyra![]()
R1 -98 för 65 papp :kocko
Silwer skrev:blev inte 1an högre utväxlad 00-?
TOKER skrev:Eller så handlar man en komplett uppsättning kåpor framlyse, bakspeglar,styrhalvor, sadlar och tank av mig till ett skapligt pris i nästan ny skick kommer från en -98 Vit/röd
bmwjohan skrev:passar på och fråga dig lite om din hoj. eftersom du erbjuder de prylar du gör antar jag att din fighter är en r1'a.
när man kör streetfighterstuket, hur mycket större luftmotstånd får man då? alltså jag förstår ju att du inte kan svara i % eller nått sånt, men märks det mycket? tappar man mycket i toppfart och prestanda över 200? jag skulle mycket väl kunna tänka mig att köra streetfighter men jag vill inte tappa högfartsegenskaper på motorvägarna för jag tycker att det är underbart att ligga och löda 200+ på motorvägar.
har du drevat ner din någonting?
Macke skrev:Detta kostar tiotusentals kronor + arbete. Och så vips, så är du uppe i samma pengar som att köpa en reggad gathoj i fint skick...
bmwjohan skrev:...jag vill inte tappa mycket i effekt över 200 blås för det är där man måste ligga ifall man ska hänga av farbror blå snuthojarna. dom nya är ju rätt snabba.
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |