Varbergsområdet

Bor du i stan andren? Vi kan möta upp dig runt frillesås runt 17 om det funkar?

jag får återkomma…. kanske drar iväg på jobb imorgon så jag får se om jag hinner…

Japp bor i stan :)

Håller vädret i sig blir det nog en tur idag/kväll :)

Kan tänkas bli en tur imorrn på arbetstid så att säga och fredag också. Sen flyr jag landet en stund :)

Gött väder i varberg idag:) det kommer bli en liten tur på moppen.

vilken vecka det har varit:) gött väder varje dag:)… får bli en tur idag med runt lunchtid

det är en öken i varbergstråden, men gott väder som tur är. Nu drar jag ut på en tur :)

Jag har precis köpt hoj och hänger gärna på och kör någon gång. Har dock småbarn och jobbar typ jämt men nån gång kan jag säkert :):yoparty:tummenupp

Last edited:
Jag har precis köpt hoj och hänger gärna på och kör någon gång. Har dock småbarn och jobbar typ jämt men nån gång kan jag säkert :):yoparty:tummenupp

Edit: är det någon som ska med till Falkenbergs motorbana och köra/titta ons den 18/6?

Kom tidigt till kansliet om det blir bra väder - Platserna försvinner fort. Absolut inte fel att vara där redan vid 9.00-10.00 tiden på morgonen om vädergudarna är på bra humör.

Är det några fler från Varberg som ska köra på gelleråsen på måndag?

Edit: är det någon som ska med till Falkenbergs motorbana och köra/titta ons den 18/6?

Jag kör nästan varje dag som jag är ledig så nån dag borde ju gå att pricka in :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT