Varbergsområdet

ingen som ska ut på en liten efterjobbet tur idag? ser ni en vitsvart gsr så hejja

Hojen ska strax ut. Beställde nytt batteri idag så att så snart man fått hem det så ska den ut och rulla!

BNG572
Saab 95 silver tonade rutor
Civilpolis i Varberg. Reggad i Halmstad.
Bara lite heads-up :)

Blev en grym skön tur innan det mörknade idag. Jag och en polare körde lite småvägar i lagom tempo. Dom flesta vägarna var helt torra men några av delsträckorna var det lite blött.

Jag väntar på att mitt nya dunlop sportmax2 ska komma hem, sen hade jag tänkt att ut och åka lite ;)

Helloo hoppas ni har plats för en brud som inte är så erfaren....köpte ny hoj i höstas o inte kört så mycket på den ännu (kawa er-6n). Men tänkte bo på den när det blivit varmare :tungan Känner mig väldigt ringrostig med släpper nog snart! :hihi

Helloo hoppas ni har plats för en brud som inte är så erfaren....köpte ny hoj i höstas o inte kört så mycket på den ännu (kawa er-6n). Men tänkte bo på den när det blivit varmare :tungan Känner mig väldigt ringrostig med släpper nog snart! :hihi

Hej! Alla är naturligtvis välkomna att delta. Det är inte alltid lätt att få ihop ett gäng men det är bara att hålla ett öga här eller i den gamla varbergstråden efter körningar. Brukar va mest aktivitet på våren när alla har abstinens :rolleyes:

Last edited:
kommer hem den från jobb den 4:e då är förhoppnings vis mina stompgrip och snabbgas hemma…. hoppas på snabb och smidig montering och fint väder… sen ska det gasas:)

Hej, här är en till som är sugen, batteriet åker i Aprilian i eftermiddag, blir nog en liten sväng idag och förhoppningsvis en längre tur imorgon

För dålig aktivitet här inne nu ! :) körning imorgon från jet 16.15 vilka är på??

kommer inte loss förrän 17 tyvärr...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...