Var ska man gå ut?

Jessan skrev:
2212626 SKulle gå dit förra helgen men min kompis var för full så vi kom inte in... :död

Kommer man inte in på Dingon är det bara Dubban kvar att försöka på. Förmodligen kommer man inte in där heller.

BK o McD Säger däremot aldrig nej...dom är schjyssta dom!

Mark skrev:
2215189 Kommer man inte in på Dingon är det bara Dubban kvar att försöka på. Förmodligen kommer man inte in där heller.

BK o McD Säger däremot aldrig nej...dom är schjyssta dom!

Tog en sväng på Bishop´s Arms sen gick jag hem och :trött och hon + nån mer gick vidare till Gretas. Där brukar också det mesta komma in :rolleyes:

General E skrev:
2215609 Kanske borde man fråga var ska man gå in? AAAAAaaaaaaha ha aha ha :tomten :tomten

:tungan
Ok... är det någon som vet var det är bra att gå in kan ju ge sina förslag här! :)

Jessan skrev:
2215287 Tog en sväng på Bishop´s Arms sen gick jag hem och :trött och hon + nån mer gick vidare till Gretas. Där brukar också det mesta komma in :rolleyes:
Var på Bishops Arms igår. Satte inne i biblioteket ett gäng o fuktade våra strupar.

Finns många bra ställen i stan. Svårt att tipsa när man inte vet hur personen är.
Vilka ställen gillar du annars? ...o hur gammal är du?

För AW brukar vi iaf hamna på Bersåbar, Babar & Vasastan. Fast då bestämmer ju inte jag :)
...men man får det inte roligare än man gör sig.

Skulle allt jag skrev (haha... SKREV) låta som världens blablabla, så får jag skylla på att jag precis vaknade på en polares soffa, o att vi slutade skitsnacket/ölandet vid 6 imorse typ? :3freak

Nivå har nice after work, har skaffat någon altan också som ska va nice som jag iofs inte prövat. Bersåbar helt ok.

Jessan skrev:
2215287 ....nån mer gick vidare till Gretas. Där brukar också det mesta komma in :rolleyes:

Vad är det för ställe? En jobbarkompis vill alltid gå in där när vi är ute.
Är inte infödd så man har inte så bra koll...

Jessan skrev:
2212626 SKulle gå dit förra helgen men min kompis var för full så vi kom inte in... :död

Får väl försöka igen någon annan helg då :)
Hehe... brukar vara standard det där... :tungan
Jag va där i fredags tror jag det va, hade kanonsköj! :)

Å jaa, man får alltid kôssas på dingon! :yoparty

Empa skrev:
2217242 Vad är det för ställe? En jobbarkompis vill alltid gå in där när vi är ute.
Är inte infödd så man har inte så bra koll...

Som Långa farbron skrev så är det ett gayställe men det är annat folk också. Jag har varit där några gånger och det brukar vara skitkul dock inget ställe man går till för att ragga. Om man inte är gay då :rolleyes:

tarmac skrev:
2216622
Finns många bra ställen i stan. Svårt att tipsa när man inte vet hur personen är.
Vilka ställen gillar du annars? ...o hur gammal är du?

Är 28. Gillar väldigt olika ställen men det är bra om det finns mat... annars får man plats med för mycket alkohol :näsblod och så är det bra om musiken inte är så hög så att man måste skrika till varandra, iaf i början av kvällen!

JONQAS skrev:
2218397 Å jaa, man får alltid kôssas på dingon! :yoparty
Det var det värsta... Jag var där nån gång för ganska länge sedan men vad jag kommer ihåg så satt inte folk o kysstes överallt :va

Last edited:
Dags och misstänka något hos jobbarkompisen då, får fråga om han har något att berätta :hihi

Jessan skrev:
2218641Är 28. Gillar väldigt olika ställen men det är bra om det finns mat... annars får man plats med för mycket alkohol :näsblod och så är det bra om musiken inte är så hög så att man måste skrika till varandra, iaf i början av kvällen!
Bishops Arms är ett av få ställen där man faktiskt kan prata HELA kvällen.
Många sorters öl, ale och annat också. Gillar Vasastan också, men där är det ofta lite yngre. 25:- ölen :)
Babar är ju också ett "tjôtaställe". Bara att prova runt alla ställen :fyllisar

tarmac skrev:
2218996 Bishops Arms är ett av få ställen där man faktiskt kan prata HELA kvällen.

Glöm nu inte bort The Rover på Andra långgatan! Ett mycket bra ställe efter ägarbytet i februari. Två killar från bishops och en från red lion som köpt stället och driver det nu och dom är helt oberoende av leverantörer! Mycket ovanligt.
Lokalerna är lite sådär, men det ska byggas om där om någon vecka.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT