Jesper Cronelid
SDK #3863
Huh?Skrutten skrev:2211038Man får alltid kôssas på Dingon!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Huh?Skrutten skrev:2211038Man får alltid kôssas på Dingon!![]()
Shit man, jag bad dig ju att inte säjja nått.Långa farbron skrev:2211138Har én mer tur så får en jufsa också![]()
JoJoman skrev:2211424Shit man, jag bad dig ju att inte säjja nått.![]()
JONQAS skrev:2210756Hallå?! Ingen har nämnt Dancing Dingo? De e bäst!![]()
Skrutten skrev:2211038Man får alltid kôssas på Dingon!![]()
Du ville bara pilla på växellådan hela tidenLånga farbron skrev:2212048Men det var ju vi som jufsade![]()
Jessan skrev:2212626SKulle gå dit förra helgen men min kompis var för full så vi kom inte in...![]()
Mark skrev:2215189Kommer man inte in på Dingon är det bara Dubban kvar att försöka på. Förmodligen kommer man inte in där heller.
BK o McD Säger däremot aldrig nej...dom är schjyssta dom!
JoJoman skrev:2212854Du ville bara pilla på växellådan hela tiden![]()
Jessan skrev:Helgen börjar närma sig så nu kommer frågan: Var ska man gå ut?![]()
General E skrev:2215609Kanske borde man fråga var ska man gå in? AAAAAaaaaaaha ha aha ha![]()
![]()
Var på Bishops Arms igår. Satte inne i biblioteket ett gäng o fuktade våra strupar.Jessan skrev:2215287Tog en sväng på Bishop´s Arms sen gick jag hem ochoch hon + nån mer gick vidare till Gretas. Där brukar också det mesta komma in
![]()
Jessan skrev:2215287....nån mer gick vidare till Gretas. Där brukar också det mesta komma in![]()
Hehe... brukar vara standard det där...Jessan skrev:2212626SKulle gå dit förra helgen men min kompis var för full så vi kom inte in...
Får väl försöka igen någon annan helg då![]()
Empa skrev:2217242Vad är det för ställe? En jobbarkompis vill alltid gå in där när vi är ute.
Är inte infödd så man har inte så bra koll...
Empa skrev:2217242Vad är det för ställe? En jobbarkompis vill alltid gå in där när vi är ute.
Är inte infödd så man har inte så bra koll...
tarmac skrev:2216622
Finns många bra ställen i stan. Svårt att tipsa när man inte vet hur personen är.
Vilka ställen gillar du annars? ...o hur gammal är du?
Det var det värsta... Jag var där nån gång för ganska länge sedan men vad jag kommer ihåg så satt inte folk o kysstes överalltJONQAS skrev:2218397Å jaa, man får alltid kôssas på dingon!![]()
Bishops Arms är ett av få ställen där man faktiskt kan prata HELA kvällen.Jessan skrev:2218641Är 28. Gillar väldigt olika ställen men det är bra om det finns mat... annars får man plats med för mycket alkoholoch så är det bra om musiken inte är så hög så att man måste skrika till varandra, iaf i början av kvällen!
tarmac skrev:2218996Bishops Arms är ett av få ställen där man faktiskt kan prata HELA kvällen.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |