Ken Keniff
Skrapar trisslotter
MikkE skrev:K-1 = sjukt
Tur att det finns teater för dom som gillar det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
MikkE skrev:K-1 = sjukt
John skrev:Om ingen slogs skulle man inte behöva försvara sig.![]()
John skrev:Är det bara jag som tycker att det är oerhört larvigt att slåss, oavsett om det är på en arena eller utanför krogen?
Acrid skrev:Härligt då vet jag vad jag ska göra imornkväll!![]()
Ronny skrev:Del 1 är 01.00 på tisdag och del 2 sänds 23.00 på fredag.
Jävla synd att man inte har viasat sport.
Ken Keniff skrev:[-snipp-]

[Akryl]*Amid skrev:Fy fan vad avis jag blir!
Jag vill också gå på sån gala!!!
Fast jag skulle vilja se Jerome Le Banner (eller hur han nu heter) han är helt klart den jag diggar mest av de där bestarna. =)

chrilleus skrev:Utanför krogen slåss man, i ringen boxas man.
Boxarna boxas av egen fri vilja, och för att dom älskar sin sport.
Läs reportaget jag länkade till!![]()
John skrev:Men hur många nötter blir inte inspirerade av K1 då, och boxas så på fyllan?
toca1 skrev:känns igen från alla försäkringstrådar/GR trådag !!!!!
Jag tycker att tron på våra medmänniskor är skrämmande låg ibland här på forumet![]()
Ska vi förbjuda allt som ev. kan påverka andra negativt![]()
kanske dax att ta upp det där m video våld å hela köret igen som för 20 år sen![]()
![]()
John skrev:VIsst, tron om en del medmänniskor är låg, men vad är det som stämmer då?
Stämmer det inte att folk blir nerslagna på krogar av fulla människor?
Stämmer det inte att vakterna använder massor med våld när de ska mota ut en "bråkig" person?
John skrev:VIsst, tron om en del medmänniskor är låg, men vad är det som stämmer då?
Stämmer det inte att folk blir nerslagna på krogar av fulla människor?
Stämmer det inte att vakterna använder massor med våld när de ska mota ut en "bråkig" person?
John skrev:
Stämmer det inte att vakterna använder massor med våld när de ska mota ut en "bråkig" person?

Magnus skrev:Och allt detta är K1's/kampsporters fel???
John skrev:
Men uppenbarligen finns det ju rötägg som gör livet surt, både (o-)ordningsvakterbilister och cykelbud. Men varför finns dom?
tex

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |