Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tror nog Micke talade aldeles sant. Men nån av dem hade väl endurofjädringen? De hade dessutom Pilot Race istället för vanliga Pilot sport eller hur??hp skrev:Jag handlade en på Marin & Fritid idag, den sista -03:an som är äkta motard enligt säljaren (men så säger dom ju allihopa). Han hade 3 till motarder men dom hade crossfjädring, i övrigt identiska. Trevligt bemötande och dom verkar veta vad dom pratar om.

Du har tagit bort ALLA strypningarna hoppas jag??hp skrev:Ja, det satt andra däck på dem med (Pilot Race). Dom hade mycket plast och reservdelar till Husaberg såg jag. Körde 20 min innan regnet kom igår. Är helnöjd hittils. Det var besvärligt att plocka bort trottelstoppet tycker jag. Till slut skar jag av rörhylsan med en röravskärare och klippte upp resten med en plåtsax. Nu går det att gasa lite längre än de ca 3 mm som rullen rörde sig när jag fick hojen....![]()
Näe det ska det inte vara men de munstyckena är nog för stora. Vi fick med alldeles för små från början (35, 180 & 268). Krökarna på min blev alldeles blå. Böt till 40, 190 & 272 men då går den inte helt bra heller, främst på låga varv. Tror vi kom fram till att 38, 185 & 270 borde funka bäst. Du kan ju testa och helst bänka (och berätta vad du kom fram till, hehe)hp skrev:Jag knackade bort gnistgallret, tog bort lådan över luftfiltret, klippte bort trottelstoppet samt bytte munstycken. Om jag minns rätt var det 40 i lågfart, 190 som huvudmunstycke och DR272 som emulsionsrör.
Det är väl inga mera strypningar hoppas jag.
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|