Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jeppa2 skrev:Kan ngn vara vänlig att lägga upp lite länkar till handlare som inte tar 4000spänn för ett däck...![]()
Tack på förhud!!![]()

Neutral skrev:http://shop.vtr.nu köper jag hos.![]()
Det där är ju en sorts gruppköp med tätare beställningar under säsong än nu. Priserna han uppger är vad du får betala. 2450 kostar ett set Power till din framtida hoj, jag har ett sånt set hemma i garaget nämligen.Eureka skrev:Gruppköp kanske är en idé annars.. kanske kan få ännu bättre priser!
Har man inte handlat från utlandet innan så är man ju lite skeptisk till hur det funkar första gången
Är det inga extra avgifter i tull o skit ?
Kommer däcken levererade hem för det priset som står Euro ?
Har hört att Michelin Pilot Power skall vara bra däck...
Vilket märke har bra grepp men mest mil på .. kör inte bana, mest landsväg och gata.
R1-06

R1:an har ju Power original, kanske det du menar?Eureka skrev:Har haft Avon däck och de höll 250 mil.. Michelin Pilot var rätt ok har jag för mig, men de som sitter STD kommer väl räcka några dagar ocksåMen alltid bra att köpa upp ett lager att ha, som du säger så skall man gärna ha däck med grepp!! Men heller inga banracedäck och det är ju svårt att veta vilka som passar bäst för behoven.
Skall ju åka till Österrike på semestern t.ex och då kanske man skall ha ett däck med lite fler mil, svårt som fan att veta
![]()
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis