Geggamoja
Var i stan kan man köpa ATE Super Blue / ATE Type 200 ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mekonomen.
204:- plus moms för en liter super blue.
Typ 200 kostar 156:- plus moms / liter.
Det här luktar posör all världens väg![]()
Tja man! Har luftat en gång sedan du hjälpte mig. Nu frikopplar den åter igen inte alls och har väldigt hög procent fukt i vätskan och det har bara gått ett par veckor. Tänkte testa med dyrare bromsvätska, och ATE verkar vara den som tar åt sig minst fukt.
Åsikter?
Jag skulle säga att det är något annat fel än vätskan. Jag byter en gång årligen och använder OKQ8's standardvätska, den klarar uppgiften alldeles utmärkt.
Jag hade letat läckor och/eller försöka lista ut ifall locket till behållaren är tätt.
Kändes kopplingen bra när du luftat?
Den var grym i en vecka efter att du luftade och senare grym i en vecka efter att jag gjort det. Nu i helgen kollade Lasse från MC-gruppen fuktigheten i vätskan och den var över 5%, dvs direkt farligt om man kör stenhårt.
Äh sluta nu... kör du tillräckligt hårt så håller du vätskan varm så att all vatten ångar bort, sänket borde väl vara inkört så du kan gasa nu...Den var grym i en vecka efter att du luftade och senare grym i en vecka efter att jag gjort det. Nu i helgen kollade Lasse från MC-gruppen fuktigheten i vätskan och den var över 5%, dvs direkt farligt om man kör stenhårt.
Ja men det här ser ju inte konstigt ut. *kläm* *pet*
Vad fasiken Jörgen och Andreas, när jag rullade därifrån gick det ju att frikoppla igen. Vad tusan kan det bero på?
Äh sluta nu... kör du tillräckligt hårt så håller du vätskan varm så att all vatten ångar bort, sänket borde väl vara inkört så du kan gasa nu...![]()
Vad fasiken Jörgen och Andreas, när jag rullade därifrån gick det ju att frikoppla igen. Vad tusan kan det bero på?
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |