Var i världen finns de bästa/värsta kösurfarna?

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80, KTM 690 Duke -18.
Ja, var finns dom?
Var har ni sett dom och vad har ni sett?

Jag lägger en slant på Paris-piloter.
Har spenderat ett par dagar i dom fina :3freak köerna här i Paris och sett dom mest dödsföraktande och skickligast kösurfarna EVER!
Mopeder, skotrar, trehjuliga saker, nakenhojjar, sporthojjar, glidare och gigantiska HD och Guldvingar kommer åkande i 70-100 blås mellan de två bilköerna längst till vänster.
Dom där trehjulingarna ser ut som barnvagnar som kommer blåsandes mellan filerna. :hihi
På med varningsblinkers (om man har) och bomba på.
Vet inte om jag skall blunda eller beundra dessa galningar. :rolleyes:

INGEN har full utrustning.
Kostym om man kör trehjuling, tisha om man bombar sportis eller naket och klänning med högklackat om man är brewd. Barn komfortabelt bakom i alla kategorier.

Har sett ett antal incidenter där dom iskallt smitit förbi en lucka som bråkdelen av en sekund senare stängts. Dom är dessutom grymdjävliga att orma sig fram vid rödljusen. :tummenupp

Så vad bräcker dessa kösurfare? :va

Han verka ju sund!1!!1 :3freak

Men visa mig tio sådana på led, där den sista har sina två barn bakpå skotern så... ;)

Jag kan visa godtycklig mängd videoklipp på ryssar som är galna i trafiken. :D Kanske inte just på hoj, men de har fan inte alla kanoter hemma därborta i det stora landet i öst. :3freak

Vad jag skulle älska den relativt torra men mycket initierade SVT-dokumentären som handlar om motorcyklisters kösurfning i olika delar av världen. En miniserie i tre delar rent av.

JJ(CBR)JJ's filmer borde ju kunna kvala in sig. Åtminstone till kategorin "värsta"...

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park