Kratoz
Gudomlig sporthojare
Ja, var finns dom?
Var har ni sett dom och vad har ni sett?
Jag lägger en slant på Paris-piloter.
Har spenderat ett par dagar i dom fina
köerna här i Paris och sett dom mest dödsföraktande och skickligast kösurfarna EVER!
Mopeder, skotrar, trehjuliga saker, nakenhojjar, sporthojjar, glidare och gigantiska HD och Guldvingar kommer åkande i 70-100 blås mellan de två bilköerna längst till vänster.
Dom där trehjulingarna ser ut som barnvagnar som kommer blåsandes mellan filerna.
På med varningsblinkers (om man har) och bomba på.
Vet inte om jag skall blunda eller beundra dessa galningar.
INGEN har full utrustning.
Kostym om man kör trehjuling, tisha om man bombar sportis eller naket och klänning med högklackat om man är brewd. Barn komfortabelt bakom i alla kategorier.
Har sett ett antal incidenter där dom iskallt smitit förbi en lucka som bråkdelen av en sekund senare stängts. Dom är dessutom grymdjävliga att orma sig fram vid rödljusen.
Så vad bräcker dessa kösurfare?
Var har ni sett dom och vad har ni sett?
Jag lägger en slant på Paris-piloter.
Har spenderat ett par dagar i dom fina

Mopeder, skotrar, trehjuliga saker, nakenhojjar, sporthojjar, glidare och gigantiska HD och Guldvingar kommer åkande i 70-100 blås mellan de två bilköerna längst till vänster.
Dom där trehjulingarna ser ut som barnvagnar som kommer blåsandes mellan filerna.

På med varningsblinkers (om man har) och bomba på.
Vet inte om jag skall blunda eller beundra dessa galningar.

INGEN har full utrustning.
Kostym om man kör trehjuling, tisha om man bombar sportis eller naket och klänning med högklackat om man är brewd. Barn komfortabelt bakom i alla kategorier.
Har sett ett antal incidenter där dom iskallt smitit förbi en lucka som bråkdelen av en sekund senare stängts. Dom är dessutom grymdjävliga att orma sig fram vid rödljusen.

Så vad bräcker dessa kösurfare?