Var i hela världen hittar man en sån här? (JACKA)

Om du bor i Stockholm så borde det bli aslätt att fixa en sådan..Själv har jag kutat omkring lite löst och handlat kläder där trots att jag inte hittat där i stokkholmett... Carhartt är rätt vanligt märke som finns b.la. på Solo och även andra vanliga butiker. På en tvärgata från Drottninggatan ligger en military/camo butik (samma som där pitch ligger) där man säkert kan köpa liknande för billigare peng. Där kan man iaf köpa likadan modell med andra färger... :)

Jag har precis köpt en Carhartt skaljacka som är FINEMANGS... JÄVLIGT NÖJD. Mkt fint sydd... massa najs dolda funktioner och fin kvalité, rekommenderar starkt.. :tummenupp

UrbanTiger skrev:
Nja, han hade ju mer vanlig paj.

taxi_driver(3).jpg

Last edited:
Var nere på en lokal butik idag... Bike for fun här i Växjö. Dom hade inte Carhartt men ett annan variant som inte är fodrad och sånt. Den är från ngt militärkläderslager. Kostar 500 kr, tycker det kan vara prisvärt. Den finns bla i den där butiken på samma gata som pitch och quicksilver... militärbutik. Tror det finns varianter på Hollywood också. Lycka till att hitta. :tummenupp

Nyheter
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Back