Var hittar jag sändningen av ProSuperbike

Säger du och 75% av alla på detta forum tills den dagen någon anammar din inställning och tar din mc, och då blir det ett djävla liv på er 75% om hängningar mm.

Pinsamt till 100%.

Det hände inatt, vart har du hört mig skrika om hängningar?

Angående länkar och liknande (Swedie),

Att du länkar till något kan aldrig bli olagligt, det enda som ligger på ditt serverutrymme är en textlänk till en annan sida. För att en (direkt)länk till en torrent ska kunna bli straffbart krävs en grundlagsreform.

Nu handlar det ju dessutom bara (på sin höjd) om länkar till sidan som har "download knappen" - dvs. inte direktlänk till filen...

Sen är det ju upp till dig, som ansvarig utgivare, att avgöra vad du vill tillåta eller förbjuda - personuppgifter, länkar, Harleys eller vad som helst.

Tänkt mer på torrentens bild- och ljudkvalitet :)

TV-produktionen är helt okej men det är nästan lite pinsamt när de står BIL i grafiken för startlistan. Hur svårt kan det vara :rolleyes:

Jo jag var lite luddig där. Jag menade faktiskt att kvaliteten på Torrent-filen är bra.:)

Någon som har en invite över, har min tankningsburk igång 24/7.
RU rockar, har varit med där tidigare.

Tack!

en invite hade vart trevligt.. 100/100 hemma, står nästan oanvänd nu när vissa trevliga ställen lagt ner :(

Vad hände med att kunna se racen på stcc:s sida? Är ni inte välkomna längre på den sidan? Betalar ni för lite? Vad är det för mupp-sätt att behöva få pm via ett forum för att ladda ner det? Det kommer jag vägra göra och tror allmänheten med inte kommer orka med..

Invite till RU snälla någon:Bugar

Har 100/100 fiber lina:tummenupp

Fan att det ska vara så svårt att se kungaklassen i Sverige:huvet

Har 3 invites över, skicka pm med epostadresser så skickar jag invites :tummenupp

Edit: Såg att det var koder, har skickat ut mina 3 nu.

Finns det nån vänlig själ som har en invite till RU kvar.Sitter själv nämligen fast med boxer året ut:näsblod.Man blir ju tokig utan riktig racing.
Snälla:Bugar

Såg dagen efter sändningen att det lagts upp på www.extremebits.org
Finns massor av stunt och roadrace filmer mm mm

Dock krävs registring på sidan

Alternativt sök på World.Superbikes.2009.05.02.WS.PDTV.XviD-PVR eller liknande på våran vän google så hittar du nog vad du söker...

den hemsidan e ju sjukt nice! känns dock som att det strider mot ipred men vafan

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph