Var hittar jag sändningen av ProSuperbike

Eskilsson

Nu med Webbshop för racetillbehör
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
ZX10R -09
Vore kul att se sändningen av prosuperbike som visades i lördags på viasat motor.

Kan någon vänlig person lägga upp den och posta en länk.

Alternativ om de redan finns en länk så posta gärna den.

Mvh
Eskilsson

Jag HAR ViaSat motor, men missade racet i helgen (för att jag inte var hemma) och reprisen igår (för att jag va tvungen att jobba i garaget) och undrar därför också vart man kan få tag på racet nånstans....

Nån som har det?

Se på den du! :tummenupp

Jag som trodde att reprisen var igår kl.22, och jag hade missat den!
Nu kan jag ju se det ikväll istället! :tummenupp

:glömdet

Själv har jag timat boxen så jag kan se det imorgon när lillgrabben sover förmiddag... missade livesändningen.

Men jag har ju ganska svårt att titta på en livesändning när jag själv deltar :D

Och det där med att betala är mot min natur.
Det tyckte jag oxå tills radiotjänst knackade på dörren... (dålig på att ljuga, så bara o acceptera läget... hehe).

För de som gillar stödhjulsracing finns ett sammandrag på SVT Play. Dock inte en filmruta från Superbikeracet.

Om vi leker med tanken att jag spelar in kvällens repris på en DVD och sedan stoppar in den i datorn. Hur konverterar jag lättast och bäst MPEG2-filerna/rippar skivan till något format som folk kan tanka ner, tex DivX som verkar vara poppis?

Om vi leker med tanken att jag spelar in kvällens repris på en DVD och sedan stoppar in den i datorn. Hur konverterar jag lättast och bäst MPEG2-filerna/rippar skivan till något format som folk kan tanka ner, tex DivX som verkar vara poppis?

Do it! :)

DO IT!!

Nån måste veta.
Finns ju konvertingsverktyg till de gamla hederliga VCD-och SVCDformaten å ladda ner gratis annars.

Jag brukar köra med WinAVI converter, enkel och snabb konvertering. Inte den absolut bästa kvaliteten på konverteringen enligt guruna men helt acceptabelt enligt mig. Finns på de flesta torrentsiter nära dig... Gört!!! :tummenupp

/R

Såg dagen efter sändningen att det lagts upp på www.extremebits.org
Finns massor av stunt och roadrace filmer mm mm

Dock krävs registring på sidan

Alternativt sök på World.Superbikes.2009.05.02.WS.PDTV.XviD-PVR eller liknande på våran vän google så hittar du nog vad du söker...

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back